در حال بارگذاری ...

فرودگاه اصفهان برترین فرودگاه کشور در پایش کیفیت خدمات فرودگاهی

گزارش شاخص رضایت فرودگاه‌های کشور در طرح جامع نظرسنجی و پایش خدمات فرودگاهی دی ماه ۱۴۰۲ در حالی است که شاخص رضایت فرودگاه‌های اصفهان ، شیراز و تبریز به ترتیب ۷۶.۷ ، ۷۳.۱ و ۷۵.۶ بوده است .

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ دفتر برنامه ریزی راهبردی و مدیریت عملکرد شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران ، فرودگاه‌های اصفهان ، شیراز و تبریز را به‌عنوان سه فرودگاه برتر کشور در طرح جامع نظرسنجی و پایش کیفیت خدمات فرودگاهی در بهمن ماه ۱۴۰۲ به لحاظ شاخص رضایت معرفی کرد .

فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان با شاخص رضایت ۷۷.۶ درصدی در بهمن ماه به عنوان فرودگاه برتر ، فرودگاه بین‌المللی شهید دستغیب شیراز با شاخص رضایت ۷۵.۵ درصدی به‌عنوان فرودگاه دوم و فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز با شاخص رضایت ۷۳.۶ به عنوان فرودگاه سوم کشور در طرح جامع نظرسنجی و پایش کیفیت خدمات فرودگاهی معرفی شدند .

گزارش شاخص رضایت فرودگاه‌های کشور در طرح جامع نظرسنجی و پایش خدمات فرودگاهی دی ماه ۱۴۰۲ در حالی است که شاخص رضایت فرودگاه‌های اصفهان ، شیراز و تبریز به ترتیب ۷۶.۷ ، ۷۳.۱ و ۷۵.۶ بوده است .

در همین راستا ، فرودگاه بین‌المللی بندرعباس با  شاخص رضایت میانگین ۷۳ درصد چهارم شد ؛ فرودگاه مهرآباد با رسیدن به شاخص رضایت ۷۱.۷ درصد در جایگاه پنجم قرار گرفت و فرودگاه بین‌المللی زاهدان با ثبت شاخص رضایت ۶۹.۳ ، در رده ششم فرودگاه‌های برتر کشور قرار گرفت .

فرودگاه‌های یزد ، مشهد و اهواز نیز ، به ترتیب با میانگین شاخص رضایت ۶۸ ، ۶۵.۴ و ۶۰.۷ هفتم تا نهم شدند .

در بهمن ماه ۱۴۰۲ ، میانگین شاخص رضایت فرودگاه‌های تحت مالکیت شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران ۷۰.۵ ثبت شد .

در ماه گذشته ، ۳۴۴ هزار و ۳۹۸ بازخورد در درگاه‌های مختلف سامانه طرح جامع سنجش و پایش کیفیت خدمات فرودگاهی به ثبت رسید که از این تعداد ، ۱۹۰ هزار و ۹۳۶ نظر ، معادل ۵۵.۴ درصد کل آرا ، حاکی از رضایت کامل مسافران ، مستقبلین و مشایعت کنندگان از خدمات ارائه شده از فرودگاه‌های منتخب طرح بود و ۶۲ هزار و ۲۲ نفر ، معادل ۱۸ درصد رای دهندگان ، از خدمات فرودگاه‌های مشمول طرح رضایت نسبی داشتند .

در نهایت ، فرودگاه‌های منتخب طرح در روزهای دوشنبه با رسیدن به میانگین شاخص رضایت ۷۱.۵ درصد الگوی بازخورد را سبز کردند . روز دوشنبه دوم بهمن ، با شاخص رضایت ۷۳.۷ درصد سبزترین روز ماه بوده است .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل فرودگاه بین‌المللی مهرآباد بر ضرورت انجام نظرسنجی‌های مستمر در حوزه عملیات فرودگاهی تأکید کرد و اظهار داشت : ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ معاون عملیات فرودگاهی با تاکید بر اینکه تسهیلات فرودگاهی سال‌ها مغفول مانده و نیازمند ساختاردهی و توجه ویژه است ، گفت ...

|

در رتبه‌بندی جدید فرودگاه‌ها ، فرودگاه مهرآباد با میانگین ۷۵.۵ درصد در جایگاه نخست قرار گرفته است . پس از آن ، فرودگاه تبریز با ثبت شاخص ۷۵.۳ درصدی رتبه دوم را به خود اختصاص داده و فرودگاه اصفهان با ۷۵ درصد در رتبه سوم ایستاده است .

|

حسب دستور مقام عالی وزارت راه و شهرسازی ، ارتقا سطح خدمات در فرودگاه‌های کشور به مردم عزیزمان در دستور کار جدی قرار گرفته است و طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده هم اکنون ارائه خدمات فرودگاهی در فرودگاه‌های کشور روند رو به رشدی را دارد .

|

یکی از ابرپروژه‌های ما در شرکت فرودگاه‌ها ، نوسازی و به‌روزرسانی مرکز کنترل فضای کشور است که اگر طبق برنامه در یک سال آینده به اتمام برسد ، می‌توانیم انتظار افزایش حداقل ۵۰ درصدی تعداد پروازهای عبوری از فضای کشور را داشته باشیم .

|

نظرات کاربران