در حال بارگذاری ...

کاهش ۷ درصدی تلفات تصادفات جاده‌ای در استان کردستان طی ۹ ماهه امسال

استان کردستان در بین ۳۱ استان در حوزه تلفات برون شهری و روستایی در رتبه ۶ و در آمار مصدومین نیز در رتبه ۲۸ کشوری قرار دارد .

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ی استان کردستان گفت : آمار تلفات تصادفات جاده‌ای در استان طی ۹ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش ۷ درصدی نشان می‌دهد .

فرزاد حسنی اظهار کرد : بر اساس آخرین آمار پزشکی قانونی کشور از ابتدای سال تا پایان آذرماه ۲۸۷ نفر در سوانح جاده ای برون شهری و روستایی استان جان خود را از دست دادند .

وی از کاهش ۷ درصدی آمار ذکر شده نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و افزود : این آمار در سال گذشته ۳۱۰ نفر گزارش شده است .

حسنی ادامه داد : همچنین در ۹ ماهه سال جاری ۶ هزار و ۴۸۵ نفر در تصافات جاده ای استان مصدوم شدند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۱۱.۹ درصدی افراد را نشان می دهد .

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان عنوان کرد : استان کردستان در بین ۳۱ استان در حوزه تلفات برون شهری و روستایی در رتبه ۶ و در آمار مصدومین نیز در رتبه ۲۸ کشوری قرار دارد .

وی ار شناسایی ۱۶ نقطه حادثه خیز در سطح استان خبر داد و گفت : تعدادی از این نقاط توسط پیمانکاران در حال اصلاح است و نقاط دیگر نیز در دست مطالعه و اقدام قرار گرفته اند .




مطالب مرتبط

با توجه به رویکرد صرفه‌جویی و استفاده بهینه از علائم عمودی ، این اداره کل در طی سال‌های گذشته تعمیر و بازسازی علائم فرسوده و قابل استفاده را در دستور کار خود قرار داده است .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی ضمن بازدید از محورهای پرتردد کرمان ، اقدامات انجام شده طی ۴ ماه اخیر از سوی ...

|

در سنوات گذشته در حد فاصل چهار برکه تا درز و سایبان و نیز ایستگاه راه آهن زاهد محمود با ساخت پل‌های بزرگ بر روی رودخانه شور به منظور اتصال این مسیر به حاجی آباد هرمزگان و سیرجان مسیر مهم ارتباطی ترانزیتی جدیدی در جنوب کشور شکل گرفته است .

|

امروزه حاشیه راه و ایمن بودن آن و همچنین فرهنگ ایمنی ، در پیشگیری از تلفات و تصادفات جاده‌ای بسیار مهم است . اغلب تلفات و تصادفات جاده ای ریشه در عامل انسانی داشته که در این میان خواب آلودگی ، سرعت و سبقت غیر مجاز و خروج از جاده از جمله مواردی است که سهم قابل توجهی در تصادفات ...

|

در پروژه مذکور زیرسازی ، روسازی و ابنیه فنی نیز اجرا می شود که با تکمیل طرح، عرض این محور پرتردد به بیش از ۲۰ متر می‌رسد که نقش بسزایی در ارتقای ایمنی کاربران جاده‌ای دارد .

|

نظرات کاربران