در حال بارگذاری ...
  • آماده سازی شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) برای انجام پروازهای نوروزی ۱۴۰۳

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، جلسه هماهنگی شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) برای استقبال از پروازهای نوروزی ۱۴۰۳ با حضور مجید داودی ، معاون توسعه زیرساخت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) و محمدرضا فردی ، معاون بهره‌برداری شهر فرودگاهی و مدیران کل معاونت‌های مرتبط برگزار شد .

    داودی ضمن تبریک روز مهندس و خوش آمدگویی به حاضران جلسه ، با توجه به نزدیک شدن نوروز ۱۴۰۳ و افزایش تعداد پروازها به شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، در جهت تأمین آسایش و رفاه مسافران نوروز اتمام و بهره برداری هر چه سریعتر پروژه های فعال از جمله تکمیل و راه‌اندازی آسانسورهای ورودی ترمینال شماره یک ، بهسازی موتور خانه مرکزی ، عملیات اجرایی و اتصال چاه شماره ۸ ، اخذ مجوز و جابه‌جایی چهار حلقه چاه آب ، بازسازی استندهای بتنی سطوح پروازی ، پروژه‌های تعریف شده در ترمینال سلام ، اجرای پله های اضطراری پل های تلسکوپی ترمینال سلام ، اجرای پله های برقی و آسانسورهای باسلانچ شرقی و غربی ترمینال یک ، بازسازی و بهسازی برج مراقبت پرواز ، توسعه تصفیه خانه و تأمین آب با کیفیت ، اجرای خط اختصاصی آب ترمینال مسافری ، مطالعات و اجرای عملیات ایستگاه پمپاژ آب آتش نشانی ، اخذ مشاور جهت بازنگری و بروزرسانی سیستم اعلان و اطفا حریق ، خرید خدمات مشاور مهندسی بازرسی و عیب یابی و استقرار سامانه مدیریت خوردگی تاسیسات شهری در شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) و اصلاح آیرولاستیک اپرون های مسافری و کارگو را مطالبه کرد .

    در ادامه محمد رضا فردی با اشاره به اقدامات لازم جهت روان سازی سیر مسافری در ترمینال ها خاطرنشان کرد : جهت رفاه مسافرین باید در خرید تجهیزات، نظارت بر پروژه‌ها و فضاسازی محیطی ترمینال‌ها اهتمام ویژه نماییم تا خاطره‌ خوبی از شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) برای مسافران نوروزی ثبت شود .

    گفتنی است ؛ در این جلسه مدیران کل دو معاونت گزارشی از میزان پیشرفت پروژه های حوزه خود ارائه کردند .




    مطالب مرتبط

    در حال حاضر روزانه بین ٢٠٠ تا ٢٥٠ پرواز خارجی از شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در حال انجام است .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) به مناسبت برگزاری موفق ، ماندگار و بی ...

    |

    به شرکت‌های هواپیمایی اعلام کردیم که اگر نسبت به تعیین تکلیف این هواپیماهای اسقاطی اقدام نکنند ، هزینه‌های پارکینگ را بالا می‌بریم . در حال حاضر ، رقم پارکینگ هواپیماها در فرودگاه امام ناچیز است و اجاره پارکینگ هواپیما بر اساس حق‌الارض و بسیار ناچیز است و تا کنون هم ...

    |

    سازمان هواپیمایی کشوری و سایر دستگاه مرتبط به برخورد با خاطیان خواهند پرداخت و در این زمینه با هیچ‌کس تعارف نداریم .

    |

    با توجه به اعلام روز افزون پروازها به شهر فرودگاهی ، پیش‌بینی می‌شود بالغ بر ۳۲۰۰ پرواز تا پایان عملیات اربعین حسینی انجام شود .

    |

    نظرات کاربران