در حال بارگذاری ...
  • نصب و راه اندازی نیروگاه خورشیدی ۱۰۰ کیلوواتی در راه آهن شرق

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیر کل راه آهن شرق گفت : در راستای الزام تامین ۲۰ درصد برق مصرفی ادارات دولتی از منابع تجدید پذیر ، نیروگاه خورشیدی در اداره کل راه آهن شرق نصب و وارد مدار شد .

    علی حکامی قاسمی گفت : با پیگیری صورت گرفته و موافقت‌های اخذ شده و در راستای الزام دولت جهت تأمین برق مصرفی دستگاه‌ها و ادارات دولتی از منابع تجدید پذیر ، نیروگاه خورشیدی با همکاری شرکت گلنور در محوطه مرکز اداره کل راه آهن شرق نصب و با ظرفیت ۱۰۰ کیلووات به‌ صورت متصل به شبکه اجرا شده‌ است .

    وی خاطرنشان کرد : برق تولیدی این نیروگاه خورشیدی ، برای استفاده ایستگاه‌های طبس تا خنج ارسال شده‌ است .

    حکامی قاسمی افزود : میزان تولید برق این نیروگاه برابر میزان مصرف ۵ ایستگاه در بالاترین زمان مصرف است که امیدواریم با باز شدن باب استفاده از انرژی پاک در آینده شاهد گسترش این نیروگاه باشیم . نصب نیروگاه خورشیدی در مرکز اداره کل راه آهن شرق ، با اعتبار ۲۶ میلیارد ریال بهره‌برداری شد .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، کارشناس ارشد ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور با اشاره به اینکه صنعت ریلی ایران دارای مشکلات بسیاری است و درمان شود ، ...

    |

    واضح است که علیرغم تلاش‌های راه‌آهن در افزایش بهره‌وری و ضریب آماده به کاری لکوموتیوها در سال‌های اخیر ، با توجه به غفلت صورت گرفته در دهه گذشته و عدم توجه به حوزه لکوموتیو ، ناوگان ریلی دچار رشد غیر متناسب شده به نحوی که لکوموتیو وارد شده به شبکه با واگن های وارد شده تناسب ...

    |

    با تکمیل این عملیات بهسازی ، تقلیل سرعت بلند مدت ، حذف و سرعت سیر قطارهای مسافری از ۶۰ کیلومتر در ساعت به ۱۰۰ کیلومتر در ساعت افزایش خواهد یافت .

    |

    نظرات کاربران