در حال بارگذاری ...

انتصاب مدیرکل توسعه منابع انسانی و پشتیبانی سازمان بنادر و دریانوردی

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ با حکم علی‌اکبر صفایی ، معاون وزیر راه‌ و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی ، نورالله عباسی به سمت مدیرکل توسعه منابع انسانی و پشتیبانی این سازمان منصوب شد .

نورالله عباسی دارای کارشناسی ارشد مهندسی فناوری اطلاعات و کارشناسی مدیریت بنادر و کشتیرانی است .

عباسی پیش از این سرپرست اداره کل توسعه منابع انسانی و پشتیبانی بود .

مدیر بنادر و دریانوردی استان گلستان ، معاون استاندار و مدیرکل دفتر و روابط عمومی استانداری گلستان ، مشاور مدیرکل ، معاون طرح و توسعه و سرپرست معاونت فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان ، همچنین سرپرست معاونت دریایی و رییس اداره آمار و انفورماتیک اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان از مهمترین سوابق نورالله عباسی در طول بیش از ۲۳ سال فعالیت در سازمان بنادر و دریانوردی است .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت : برای تکمیل و تجهیز فاز دوم توسعه بندر چابهار ، حدود ۴۵۰ میلیون دلار ...

|

در این بازدید ، حسین شهدادی ، معاون امور بندری و اقتصادی بنادر و دریانوردی استان گزارشی از آخرین وضعیت پروژه ها و عملیات تخلیه و بارگیری ارائه کرد .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، با حکم وزیر راه و شهرسازی ، علی اکبر مرزبان به سمت عضو هیات عامل و معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی منصوب شد . ...

|

در مجتمع بندری نگین ، فاز نخست جاده دسترسی به بهره‌برداری رسیده و فاز دوم آن نیز در نیمه دوم امسال افتتاح می‌شود . اکنون صدور سند مالکیت مجتمع بندری نگین، گامی مهم برای توسعه بیش از پیش این مجتمع بندری است .

|

یک نگله با وزن ۱۵۷ تن ، ۱۶ متر طول ، چهار متر عرض و با چهار متر ارتفاع به وسیله دو کرن (جرثقیل ساحلی) شماره سه و پنج جابه‌جا شد .

|

نظرات کاربران