در حال بارگذاری ...
  • قاعده پیش بینی پذیری در بخش خدمات حمل و نقل باید مشهود باشد

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی افزود : باید در حوزه حمل و نقل هوایی ، خدمات توسعه یابد و در بخش‌های مختلف و خدمات فرودگاهی و پروازی ، برای قائده پذیری این موضوع فرهنگ‌سازی شود تا هر کس بداند ، برای حمل و نقل چه قدر هزینه پرداخت کند ، ما نیز باید با ارائه خدمات مطلوب در این حوزه گام برداریم .

     

     

     

     

     
     
     
     
     




    مطالب مرتبط

    جابجایی زائران اربعین با بهره گیری از هفت هزار و ۵۰۰ دستگاه اتوبوس انجام شد . با پیش‌بینی سفر ۳.۵ میلیون زائر از استان های مختلف به مشهد در دهه پایانی ماه صفر ، باید توجه داشت که تا ۸۵ درصد آنها با خودروی شخصی به خراسان رضوی می آیند .

    |

    نزدیک به ۲۵ درصد زائران مشرف شده ، به میهن بازگشته اند که نشان دهنده اعتماد مردم به اطلاعیه های ستاد اربعین است و جای تقدیر و تشکر دارد . از روز جمعه شرایط برای افزایش موج برگشت وجود دارد و بخش های هوایی ، جاده ای ، ریلی و دریایی در آماده باش کامل قرار دارند .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت : همزمان با آغاز طرح اربعین حسینی از ۱۶ مردادماه ...

    |

    در حال حاضر میانگین عمر ناوگان باری استان ۱۷.۶۲ سال است که در مقایسه با نرم کشوری با ۱۹.۴۴ سال ، نزدیک به دو سال عمر ناوگان باری استان جوان تر است‌ .

    |

    در راستای خدمت‌رسانی بهتر و مطلوب ، بهره‌گیری از ظرفیت تشکل‌های صنفی ، شرکت‌های حمل‌ونقل ، مالکین و رانندگان برای خدمت‌رسانی بهتر به زائرین اربعین حسینی انجام خواهد شد .

    |

    نظرات کاربران