در حال بارگذاری ...
  • آغاز عملیات فاز دوم توسعه سالن ترانزیت فرودگاه سبزوار

    فرودگاه شهدای سبزوار ، تنها فرودگاه منطقه غرب خراسان‌رضوی و پشتیبان فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهدمقدس با مساحت ۳۲۸ هکتار ، در فاصله هشت کیلومتری جنوب غربی این شهر قرار دارد .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، رئیس فرودگاه شهدای سبزوار از آغاز عملیات فاز دوم طرح توسعه سالن ترانزیت فرودگاه این شهرستان خبر داد .

    حسین شادمان در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت : در راستای صیانت از حقوق شهروندی و مسافرین و نیز مهیاشدن زیرساخت‌های مناسبت و استاندارد فرودگاهی ، مرحله دوم طرح توسعه سالن ترانزیت فرودگاه شهدای سبزوار آغاز شد .

    رئیس فرودگاه شهدای سبزوار بیان اینکه این پروژه با هزینه‌ای افزون بر ۱۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران انجام می‌شود ، افزود : با تکمیل این طرح عمرانی ، وسعت فضای ترمینال فرودگاه شهدای سبزوار به ۲ هزار و ۲۰۰ مترمربع افزایش پیدا می‌کند .

    براساس این گزارش ، فرودگاه شهدای سبزوار ، تنها فرودگاه منطقه غرب خراسان‌رضوی و پشتیبان فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهدمقدس با مساحت ۳۲۸ هکتار ، در فاصله هشت کیلومتری جنوب غربی این شهر قرار دارد .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، ۹۴۶۱ زائر اربعین با ۸۶ پرواز از فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان به نجف اشرف اعزام و پذیرش شدند .

    |

    از آنجا که توسعه فرودگاه بین‌المللی مشهد در ارتقای جایگاه بین‌المللی ایران اهمیتی دوچندان دارد ؛ باید مسیر هوشمندسازی این فرودگاه تسریع پیدا کند .

    |

    در طی این سال‌ها ، سازمان هواپیمایی کشوری ضمن برگزاری جلسات و همچنین نامه‌نگاری‌های متعدد ، به شرکت KLM اعلام شده بود که در صورت برقراری پروازهای عبوری و رساندن آن به سقف قبل از توقف ، پرداخت ریالی شرکت KLM در سال ۱۳۹۸ مورد تایید است ، اما KLM موضوع را نپذیرفت و بر لزوم پرداخت ...

    |

    موکب‌داران عراقی که از هفته گذشته وارد کشورمان شده‌اند ، کار خود را برای برپایی موکب در اطراف حرم مطهر امام هشتم شیعیان آغاز کرده‌اند و تا روز ۱۴ شهریورماه امسال از عزاداران امام رضا(ع) در اطراف حرم پذیرایی خواهند کرد .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل مخابرات ، فناوری اطلاعات هوانوردی و امنیت فضای مجازی شرکت فرودگاه‌ها گفت : یکی از دستاوردهای متخصصین شرکت ...

    |

    نظرات کاربران