در حال بارگذاری ...

آغاز عملیات فاز دوم توسعه سالن ترانزیت فرودگاه سبزوار

فرودگاه شهدای سبزوار ، تنها فرودگاه منطقه غرب خراسان‌رضوی و پشتیبان فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهدمقدس با مساحت ۳۲۸ هکتار ، در فاصله هشت کیلومتری جنوب غربی این شهر قرار دارد .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، رئیس فرودگاه شهدای سبزوار از آغاز عملیات فاز دوم طرح توسعه سالن ترانزیت فرودگاه این شهرستان خبر داد .

حسین شادمان در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت : در راستای صیانت از حقوق شهروندی و مسافرین و نیز مهیاشدن زیرساخت‌های مناسبت و استاندارد فرودگاهی ، مرحله دوم طرح توسعه سالن ترانزیت فرودگاه شهدای سبزوار آغاز شد .

رئیس فرودگاه شهدای سبزوار بیان اینکه این پروژه با هزینه‌ای افزون بر ۱۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران انجام می‌شود ، افزود : با تکمیل این طرح عمرانی ، وسعت فضای ترمینال فرودگاه شهدای سبزوار به ۲ هزار و ۲۰۰ مترمربع افزایش پیدا می‌کند .

براساس این گزارش ، فرودگاه شهدای سبزوار ، تنها فرودگاه منطقه غرب خراسان‌رضوی و پشتیبان فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهدمقدس با مساحت ۳۲۸ هکتار ، در فاصله هشت کیلومتری جنوب غربی این شهر قرار دارد .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیر کل فرودگاه‌های استان فارس گفت : در راستای الزامات سازمان هواپیمایی کشوری برای عملیاتی شدن فرودگاه شهدای زرقان ، دو ...

|

پدافند غیرعامل درصدد شناسایی آسیب‌ها و مخاطرات برای پیشگیری و کاهش این رخدادها و به تبع آن ، استمرار خدمات‌رسانی مطلوب فرودگاه‌ها در مواقع بحرانی است .

|

در این روز مقرر شده با برگزاری آیین بزرگداشتی از خدمات مدیران اسبق و فعالان پیشکسوت عرصه‌های بازرگانی فرودگاه‌ها قدردانی و همزمان با این مراسم از عملکرد فرودگاه‌های برتر در بخش‌های مختلف مرتبط با حوزه‌های مختلف بازرگانی فرودگاهی ، تجلیل شود .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، در ششمین نشست از سلسله نشست‌های شورای سیاست‌گذاری ، هماهنگی و تحول حمل و نقل کشور ضمن ارایه گزارشی از آخرین وضعیت ...

|

با برنامه ریزی‌های انجام شده در این ایام شرایط برای تهیه بلیت سفر به حرم مطهر امام رضا(ع) از تمام فرودگاه‌های کشور برای زائران آن حضرت مهیا بود و با اجرای سیستم نظارت کامل ، بلیت در داخل فرودگاه‌های کشور با نرخ مصوب به مسافران و زائران عرضه شد .

|

نظرات کاربران