در حال بارگذاری ...
  • آماده‌باش فرودگاه‌های کشور به‌ دنبال هشدار سازمان هواشناسی / مسافران پیش از عزیمت با شماره ۱۹۹ تماس بگیرند

    تشدید فعالیت سامانه بارشی مخاطراتی همچون اختلال در ناوگان حمل و نقل ، کاهش دید ، بهمن ، کولاک برف را در پی دارد و موجب بارش سنگین برف ، مه گرفتگی و در مناطق کوهستانی کولاک برف و رخداد بهمن خواهد شد .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، به‌دنبال هشدار سازمان هواشناسی مبنی بر تشدید قابل توجه فعالیت سامانه بارشی امروز چهارشنبه چهارم بهمن ماه فرودگاه‌های کشور برای مواجهه با این رخداد در آماده باش هستند .

    در پی هشدار سازمان هواشناسی مبنی بر کاهش دما و احتمال بارش برف در استان‌های آذربایجان شرقی ، اردبیل ، گیلان ، زنجان ، مازندران ، تهران ، آذربایجان غربی ، کردستان ، چهارمحال و بختیاری و خوزستان تمامی فرودگاه‌های این مناطق برای مقابله با هرگونه بحران در آماده‌باش قرار دارند .

    تشدید فعالیت سامانه بارشی مخاطراتی همچون اختلال در ناوگان حمل و نقل ، کاهش دید ، بهمن ، کولاک برف را در پی دارد و موجب بارش سنگین برف ، مه گرفتگی و در مناطق کوهستانی کولاک برف و رخداد بهمن خواهد شد .

    سازمان هواشناسی به اجتناب از سفر به ویژه در گردنه‌های برف گیر ، خودداری مطلق از فعالیت‌های کوه‌نوردی و جابه‌جایی عشایر توصیه کرده است .

    اگر چه مدیران و متخصصان فرودگاهی نهایت تلاش خودشان را برای ارایه خدمات با کیفیت در این وضعیت آب و هوایی انجام می‌دهند ، اما با توجه به برودت هوا ، یخ‌زدگی ، بارش برف ، کاهش دید ، بهمن ، کولاک و احتمال تغییر در برنامه‌های پروازی ، مسافران حتما پیش از عزیمت به فرودگاه ها با شماره ۱۹۹ تماس بگیرند و از آخرین وضعیت پروازها مطلع شوند .

    روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران که مرتبا وضعیت فرودگاه‌ها و پروازها را رصد می‌کند ، آخرین اخبار در این باره را به اطلاع مردم شریف کشورمان خواهد رساند .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، ۹۴۶۱ زائر اربعین با ۸۶ پرواز از فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان به نجف اشرف اعزام و پذیرش شدند .

    |

    از آنجا که توسعه فرودگاه بین‌المللی مشهد در ارتقای جایگاه بین‌المللی ایران اهمیتی دوچندان دارد ؛ باید مسیر هوشمندسازی این فرودگاه تسریع پیدا کند .

    |

    در طی این سال‌ها ، سازمان هواپیمایی کشوری ضمن برگزاری جلسات و همچنین نامه‌نگاری‌های متعدد ، به شرکت KLM اعلام شده بود که در صورت برقراری پروازهای عبوری و رساندن آن به سقف قبل از توقف ، پرداخت ریالی شرکت KLM در سال ۱۳۹۸ مورد تایید است ، اما KLM موضوع را نپذیرفت و بر لزوم پرداخت ...

    |

    موکب‌داران عراقی که از هفته گذشته وارد کشورمان شده‌اند ، کار خود را برای برپایی موکب در اطراف حرم مطهر امام هشتم شیعیان آغاز کرده‌اند و تا روز ۱۴ شهریورماه امسال از عزاداران امام رضا(ع) در اطراف حرم پذیرایی خواهند کرد .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل مخابرات ، فناوری اطلاعات هوانوردی و امنیت فضای مجازی شرکت فرودگاه‌ها گفت : یکی از دستاوردهای متخصصین شرکت ...

    |

    نظرات کاربران