در حال بارگذاری ...
  • درآمدهایی که برای ترانزیت بیان می شود ، غیر واقعی است

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، محمد تمنایی در نشست ترانزیت ریلی به درآمدهای ترانزیت اشاره کرد و افزود : با بررسی های به عمل آمده در طول ۲۰ سال گذشته درآمدهای ترانزیت در بخش ریل و جاده کمتر از ۱ میلیارد دلار بوده است که اگر هزینه های غیر مستقیم را از این رقم کم بکنیم به ۳۰۰ میلیون دلار خواهیم رسید .

     

     

     

     
     
     
     
     




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، در دهه پایانی ماه صفر ۴۰ رام قطار فوق‌العاده برای جابه‌جایی زائران بارگاه منور رضوی در مسیر مشهد و از مقاصد مختلف ریلی ...

    |

    در حوزه لجستیک ، پارک‌های لجستیک و پارک‌های توزیع کالا ، پوشش کالاهای ترانزیتی ، ایجاد روساخت در بخش انبارش کالا و ... از جمله محورها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری خارجی حمل و نقل دریایی است و از سوی سازمان بنادر و دریانوردی مدنظر قرار دارد .

    |

    با توجه به این‌که بخش قابل توجهی از ترانزیت از طریق جاده در حال انجام است ، در راستای تقویت ترانزیت توجه به افزایش زیرساخت‌های جاده‌ای و کریدورها ، خدمات‌دهی به ناوگان خارجی و داخلی و آماده‌سازی مجتمع‌های خدماتی رفاهی از اولویت‌ها است .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، سید میعاد صالحی ، مدیرعامل شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران گفت : در ۳۳ ماه دولت سیزدهم ، ۸۸۳ کیلومتر خط ریلی احداث و ...

    |

    عمده کالاهای ترانزیتی از این مرز شامل آرد ، داروهای گیاهی ، لوازم یدکی و شکر از مبادی کشورهای آذربایجان ، اندونزی ، امارات و هند وارد کشور شده و از طریق مرز ماهیرود به کشور افغانستان ترانزیت شده است .

    |

    نظرات کاربران