مرز جلفا در دهه نود میلادی پذیرای روزانه سیصد و پنجاه واگن بود
به گزارش پرتال حمل و نقل ، مصطفی اقدم کارشناس و فورواردر ، کریر کریدورهای بین المللی ریلی در نشست ترانزیت ریلی به تشریح وضعیت راه آهن های کشورهای اطراف ایران پرداخت و گفت : در دهه نود میلادی مرز جلفا روزانه پذیرای سیصد و پنجاه واگن بود .
مطالب مرتبط
برای دستیابی به سهم شایسته راهآهن در جابجایی بار و مسافر ، لازم است تمامی واحدها با رویکردی برنامهمحور و با زبان مشترک حرکت کنند ، بهگونهای که نتایج تصمیمات اتخاذشده بهصورت ملموس در میدان عملیات و روی ریل مشاهده شود .
به گزارش پرتال حمل و نقل ، موضوع ترانزیت ریلی ایران امروز نهتنها در مقیاس ملی بلکه در سطح منطقهای و فرامنطقهای اهمیتی راهبردی یافته است . ...
به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرعامل راهآهن با تشریح اولویتهای برنامه هفتم توسعه ، بر لزوم افزایش سهم بار ریلی از بنادر به ۲۵ درصد و ...
به گزارش پرتال حمل و نقل ، نمایندگان شش کشور ایران ، چین ، قزاقستان ، ازبکستان ، ترکمنستان و ترکیه ، توافقنامهای برای توسعه ترانزیت ریلی محمولات از ...
در این سفر مذاکرات مهمی درباره راهاندازی مسیر ریلی از سرخس تا چشمهثریّا و سپس اتصال آن به خطوط ریلی کشورهای همسایه برای رسیدن به اروپا انجام خواهد شد . این مسیر یکی از حلقههای کلیدی کریدور بینالمللی چین – اروپا است .