در حال بارگذاری ...

مرز جلفا در دهه نود میلادی پذیرای روزانه سیصد و پنجاه واگن بود

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مصطفی اقدم کارشناس و فورواردر ، کریر کریدورهای بین المللی ریلی در نشست ترانزیت ریلی به تشریح وضعیت راه آهن های کشورهای اطراف ایران پرداخت و گفت : در دهه نود میلادی مرز جلفا روزانه پذیرای سیصد و پنجاه واگن بود .

 

 

 

 

 
 
 
 
 




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال حمل و نقل ، علی ضیایی مدیر اندیشکده حمل و نقل ایران در نشست آسیب شناسی عدم شکل گیری ترانزیت ریلی در کریدور شمال - جنوب که به همت اندیشکده ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، حسن صدیقی رئیس کارگروه حمل و نقل بین‌المللی انجمن ریلی در نشست آسیب شناسی عدم شکل گیری ترانزیت ریلی در کریدور شمال - جنوب ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، یوگینی بارانوف نماینده شرکت RZD Logistika در ایران در نشست آسیب شناسی عدم شکل گیری ترانزیت ریلی در کریدور شمال - جنوب که به همت ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، اتصال زیرساختی کشورهای یک منطقه ، نخستین فاکتور موردنیاز در توسعه روابط تجاری میان آنها به حساب می‌آید . در حقیقت باید ...

|

از آنجا که بیشترین حجم ترانزیت ریلی راه آهن ایران با کشورهای CIS صورت می گیرد ، از اهداف اصلی عضویت راه آهن ایران در این شورا ، اخذ مجوز سیر واگن های ایرانی در شبکه ریلی کشورهای CIS است و در این خصوص ، مذاکرات و اقدامات لازم در حال انجام است .

|

نظرات کاربران