در حال بارگذاری ...
  • بازدید مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور از کمربندی شمالی شهر اراک

    برای اتمام کل محور ، بررسی لازم را انجام داده و کارهای باقیمانده را مانند اجرای ابنیه‌ها ، نقشه برداری ، معارضین ، تقاطع‌های موجود و … برای برنامه ریزی و اتمام عملیات اجرایی این محور انجام شود .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیر عامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور از کمربندی شمالی شهر اراک بازدید کرد .

    خیر اله خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور در حاشیه بازدید از کنارگذر شمالی شهر اراک ، گفت : تکمیل و بهره برداری از کمربندی شمالی شهر اراک که در سفر دولت به استان مورد تاکید قرار گرفته است ، در اولویت کاری قرار گرفته و تلاش می‌کنیم منابع مالی آن را با سرعت تامین کنیم .

    وی ضمن تقدیر از کلیه عوامل اجرایی این پروژه افزود : امروز این پیام را می‌دهیم که پای کار هستیم و با پیگیری تکمیل این محور شاهد بهره برداری از آن در آینده‌ای نزدیک خواهیم بود .

    مدیرعامل شرکت ساخت و زیربناهای حمل و نقل کشور تاکید کرد : برای اتمام کل محور ، بررسی لازم را انجام داده و کارهای باقیمانده را مانند اجرای ابنیه‌ها ، نقشه برداری ، معارضین ، تقاطع‌های موجود و … برای برنامه ریزی و اتمام عملیات اجرایی این محور انجام شود .

    خادمی ادامه داد : تلاش می‌شود در هفته جاری با هماهنگی لازم منابع مورد نیاز برای اتمام کار تخصیص داده شود تا پروژه به اتمام و بهره برداری برسد و نتیجه مطلوب حاصل شود .

    عباس یوسف زاده سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی نیز در این بازدید بیان کرد : پیگیر اجرای قرارداد تقاطع‌های پتروشیمی و انتهای مسیر در کمربندی شمالی اراک هستیم تا با کمک مسئولین، عملیات اجرای آن آغاز شود تا هرچه زودتر مردم شاهد بهر برداری کامل از این محور باشند .




    مطالب مرتبط

    برای احداث این محور به میزان ۹۴ هزار مترمکعب خاک برداری ، ۱۲۹ هزار متر مکعب خاک ریزی ، ۳۴ هزار متر مکعب زیر اساس ، ۱۲.۵ هزار متر مکعب اساس ، ۲۱ هزار تن آسفالت و حدود ۱۳ هزار تن بتن ریزی انجام شده است . همچنین در این قطعه تعداد ۲۳ دستگاه آبرو به ابعاد مختلف تعبیه شده است .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ مدیر کل ساخت و توسعه راه‌های منطقه جنوب کشور گفت : تسریع احداث باند دوم بزرگراه بندرعباس - لار - جهرم و بزرگراه بستک - لار ...

    |

    به منظور اجرای طرح اتصال شهرک انرژی به راه‌آهن سراسری ۱۳ هزار تن ریل ملی در راستای حمایت از تولید داخل از ذوب آهن اصفهان خریداری شده است که قرارداد آن اسفندماه سال گذشته بین این مجتمع عظیم صنعتی و هلدینگ پترو پالایش اصفهان منعقد شد و مقدمات لازم برای انتخاب پیمانکار این طرح ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان از بهره برداری از پل بزرگ روگذر باند دوم محور زاهدان - خاش با راه آهن در چند روز ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور گفت : شرکت مادر تخصصی ساخت و توسعه با افتتاح بیش از ۱۲۰۰ کیلومتر انواع ...

    |

    نظرات کاربران