در حال بارگذاری ...
  • پروژه چهارخطه کوهدشت - زانوگه در انتظار مصوبه سفر رییس جمهور

    مشخصات و هندسه جاده فعلی (دوخطه) جوابگوی نیاز این حجم از ترافیک نیست ، بنابراین با پیگیری استاندار و دستورات مکرر مقام عالی وزارت راه و شهرسازی این محور نیز در زمره پروژه‌های مصوب سفر ریاست جمهوری قرار خواهد گرفت .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی لرستان گفت : با پیگیری استاندار و دستورات مقام عالی وزارت محور کوهدشت به زانوگه در زمره پروژه‌های مصوب سفر ریاست جمهوری قرار خواهد گرفت .

    داریوش اسدزاده در خصوص پروژه محور کوهدشت - زانوگه توضیح داد : عملیات اجرایی چهارخطه پروژه کوهدشت - زانوگه به طول ۱۷ کیلومتر سال ۱۳۹۲ شروع شد که ۲ کیلومتر آن به انجام رسید . به دلیل عدم تامین اعتبار قراردادهای قبلی پیمانکاران خاتمه یافت و پروژه متوقف شد .

    معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی لرستان گفت : با پیگیری‌های انجام شده و تامین اعتبار در شهریور سال جاری ۵ کیلومتر از مسیر با مبلغ اولیه ۳۶ میلیارد تومان تحت پیمان قرار گرفت .

    اسدزاده عنوان کرد : در حال حاضر پیمانکار عملیات اجرایی را با خاکبرداری و خاکریزی و اجرای روسازی در چند جبهه شروع کرده است .

    وی با اشاره به اینکه این محور به دلیل موقعیت جغرافیایی و ترانزیتی و قرارگیری در مسیر عتبات عالیات دارای ترافیک بسیار بالایی است ، گفت : مشخصات و هندسه جاده فعلی (دوخطه) جوابگوی نیاز این حجم از ترافیک نیست ، بنابراین با پیگیری استاندار و دستورات مکرر مقام عالی وزارت راه و شهرسازی این محور نیز در زمره پروژه‌های مصوب سفر ریاست جمهوری قرار خواهد گرفت .

    معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی لرستان بیان کرد : با توجه به اینکه مطالعات این محور به طور کامل انجام شده است ، در صورت تامین اعتبار عملیات اجرایی قطعات باقیمانده به پیمانکاران واجد صلاحیت واگذار خواهد شد تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن این محور نیز چهارخطه شده و دیگر شاهد بروز حوادث ناگوار در این محور نباشیم .

    اسدزاده اعتبار مورد نیاز جهت تکمیل و بهره برداری از این مسیر را ۵۰۰ میلیارد تومان عنوان کرد .




    مطالب مرتبط

    مبلغ پیمان این پروژه ۱۵۰ میلیارد ریال بوده و تا کنون ۶۰ میلیارد ریال برای اجرا هزینه شده همچنین برای اتمام پروژه به مبلغ یک هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون مهندسی و ساخت راه اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان گفت : عملیات اجرایی ۱۳ کیلومتر از باند دوم جیرفت به سمت میانچیل با ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راه و شهرسازی لرستان جزئیات پروژه راهسازی خرم‌آباد - کوهدشت را تشریح کرد .

    |

    توسعه راه‌ها و توجه به حوزه راهسازی یکی از اولویت‌های دولت سیزدهم بود و از سال ۱۴۰۰ تا پایان سال ۱۴۰۲ نزدیک به «۳۵ کیلومتر» پروژه راهسازی در سطح استان زنجان با اعتباری به ارزش روز بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان احداث و به بهره برداری رسیده است .

    |

    در طول ۳۲ کیلومتر از فاز نخست این طرح ۵۰ درصد آبراهه‌ها اجرا شده است . در طول ۳۲ کیلومتر نخست این طرح ۱۱۵ تابلوی راهنمایی‌ورانندگی پیش بینی شده‌ است .

    |

    نظرات کاربران