در حال بارگذاری ...
  • اختصاص بودجه جهت ایجاد زیرساخت ها با تقاضا برای بهره برداری تناسب ندارد

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، خادمی با بیان اینکه از محل فروش نفت ۵.۹ میلیارد یورو برای تکمیل کریدورهای ریلی در نظر گرفته شده است ، گفت : این پروژه‌ها شامل خط ریلی رشت - آستارا ، چابهار به مشهد ، رفع گلوگاه جنوب در دورود به خرم آباد و خوزستان و همچنین شیراز به بوشهر است .

    وی افزود : این مسیرها در قالب تهاتر نفتی دیده شده و ۱۰۰ هزار میلیارد تومان سرمایه برای آنها تعیین شده است . طول این محورها ۲۴۰۰ کیلومتر است که اگر تکمیل شود ، ظرفیت خطوط ریلی ما را حدود دو برابر می‌کند و ترانزیت بار ما از ۵۰ میلیون تن به ۹۴ میلیون تن افزایش می‌یابد .

     

     

     

     

     
     
     
    خبرنگار : سید علی سید صدر
     
     
     
     




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، راه آهن روسیه (RZD) دو سال پیش تعدادی تخفیف قابل توجه در حمل و نقل ریلی کریدور حمل و نقل بین المللی شمال به جنوب (INSTC)  ارائه ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، محمدرضا کدخدازاده در مراسم افتتاحیه شانزدهمین همایش ملی و نمایشگاه قیر ، آسفالت و ماشین‌آلات ، با بیان اینکه ۹۰ درصد بار ...

    |

    در بحث نوسازی ماشین‌آلات نیز گام‌های خوبی برداشته شد که در مشخصات آسفالت قابل مشاهده است ، اما همچنان نیازمند نوسازی ماشین‌آلات هستیم که در برخی موارد نیازمند استفاده از پتانسیل خارجی هستیم که در این زمینه چالش‌های فراوانی وجود دارد .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، سرپرست معاونت بازرگانی و بهره برداری راه آهن گفت : با هماهنگی های انجام شده بین راه آهن ایران و کشور چین در اردیبهشت ماه سال ...

    |

    بندر خشک آپرین در اسلامشهر شروع بکار کرده و براساس تفاهم‌نامه منعقده بین رئیس کل گمرک کشور با مدیرعامل راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران در فروردین ماه سال ۱۳۹۹ عملیات احداث آن در زمینی به مساحت یک‌هزار هکتار آغاز شد و قادر است بیش از ۶۰ درصد از کالاهای ورودی کشور را دریافت و به ...

    |

    نظرات کاربران