در حال بارگذاری ...
  • اختصاص بودجه جهت ایجاد زیرساخت ها با تقاضا برای بهره برداری تناسب ندارد

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، خادمی با بیان اینکه از محل فروش نفت ۵.۹ میلیارد یورو برای تکمیل کریدورهای ریلی در نظر گرفته شده است ، گفت : این پروژه‌ها شامل خط ریلی رشت - آستارا ، چابهار به مشهد ، رفع گلوگاه جنوب در دورود به خرم آباد و خوزستان و همچنین شیراز به بوشهر است .

    وی افزود : این مسیرها در قالب تهاتر نفتی دیده شده و ۱۰۰ هزار میلیارد تومان سرمایه برای آنها تعیین شده است . طول این محورها ۲۴۰۰ کیلومتر است که اگر تکمیل شود ، ظرفیت خطوط ریلی ما را حدود دو برابر می‌کند و ترانزیت بار ما از ۵۰ میلیون تن به ۹۴ میلیون تن افزایش می‌یابد .

     

     

     

     

     
     
     
    خبرنگار : سید علی سید صدر
     
     
     
     




    مطالب مرتبط

    بندر خشک آپرین در اسلامشهر شروع بکار کرده و براساس تفاهم‌نامه منعقده بین رئیس کل گمرک کشور با مدیرعامل راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران در فروردین ماه سال ۱۳۹۹ عملیات احداث آن در زمینی به مساحت یک‌هزار هکتار آغاز شد و قادر است بیش از ۶۰ درصد از کالاهای ورودی کشور را دریافت و به ...

    |

    تاکنون ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای ساخت بزرگراه در این مسیر هزینه شده است و همچنان برای تکمیل مابقی مسیر ۱۶۵ میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز است .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، کریدورهای تجاری چین و اروپا در حال حاضر با مسائل مهمی در ارتباط با نرخ کانتینر و همچنین ازدحام در طول شبکه خطوط مواجه هستند . ...

    |

           

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، شرکت لجستیک روسی FESCO توافقنامه هایی را با پنج شرکت لجستیک چینی امضا کرده است که این توافقنامه ها به طور کلی مربوط به حمل و نقل ...

    |

    نظرات کاربران