به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه سیاست ما در حوزه پروژههای حمل و نقلی بهرهبرداری از ۹۵ درصد پیشرفت و تکمیل پروژه بود ، تصریح کرد : در برخی خطوط هم الان این وضعیت است بهعنوان مثال در دولت قبل در راهآهن یزد - اقلید ۵ ایستگاه ساخته و افتتاح شد تا بعداً ۳ ایستگاه ساخته شود در دولت قبل تفکر بر این بود که پروژهای که اجرا شده بهرهبرداری شود . به هر حال ارزش این پروژه ۲۰ هزار میلیارد تومان بود .
خبرنگار : سید علی سید صدر
مطالب مرتبط
استان کردستان یکی از پنج استان واقع در کریدور بزرگراهی غرب کشور است که ۳۲۵ کیلومتر از این محور به عنوان بخشی عمده از محور میاندوآب – کرمانشاه از استان عبور میکند . تاکنون حدود ۱۷۵ کیلومتر از این محور با صرف اعتباری بالغ بر ۱۸ هزار میلیارد تومان تکمیل و به بهرهبرداری رسیده ...
در حوزه جادهای و ریلی اتفاقات بزرگی رخ داد و همکاران ما در سازمان راهداری و حملونقل جادهای و شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل ، مجاهدانه تلاش کردند تا ساخت و توسعه پروژههای زیربنایی متوقف نشود .
ما قراردادی برای تأمین ۳۰ هزار پوند ریل با شرکت ذوب آهن بستهایم که نزدیک به ۱۲ هزار تن آن مربوط به این پروژه است .
طرح کمربند پیرامونی کشور در قالب کریدور غرب تعریف شده و از مرز بازرگان آغاز میشود ، به شلمچه ، سپس چابهار و سرخس میرسد و دوباره به مرز بازرگان باز میگردد . از این میان چهار کریدور بزرگراهی نقش مهمی در ارتباط ایران با کشورهای همسایه دارند و تکمیل آنها نیازمند احداث مسیرهای ...
این پروژه به دلیل محدودیتهای اعتباری با توقف چندساله مواجه بود ، اما با تأکید وزیر راه و شهرسازی در حاشیه سفر ریاست جمهوری و بازدید میدانی از پروژه ، مسیر اجرای آن مجدداً فعال شد . برگزاری مناقصه در سال جاری و انتخاب پیمانکار جدید ، نقطه عطفی در احیای این پروژه مهم محسوب ...