در حال بارگذاری ...

چرا راه آهن یزد - اقلید دوبار افتتاح شد؟

به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه سیاست ما در حوزه پروژه‌های حمل و نقلی بهره‌برداری از ۹۵ درصد پیشرفت و تکمیل پروژه بود ، تصریح کرد : در برخی خطوط هم الان این وضعیت است به‌عنوان مثال در دولت قبل در راه‌آهن یزد - اقلید ۵ ایستگاه ساخته و افتتاح شد تا بعداً ۳ ایستگاه ساخته شود در دولت قبل تفکر بر این بود که پروژه‌ای که اجرا شده بهره‌برداری شود . به هر حال ارزش این پروژه ۲۰ هزار میلیارد تومان بود .

 

 

 

 

 
 
 
 
خبرنگار : سید علی سید صدر
 
 
 
 




مطالب مرتبط

با برنامه‌ریزی دقیق ، مقرر است عملیات احداث سازه‌ها و بناهای مهم تا پایان سال جاری و مسیر مستقیم این آزادراه اوایل سال آینده تکمیل شود و به بهره‌برداری برسد .

|

تکمیل پروژه راه‌آهن کرمانشاه به سمت مرز خسروی بیش از چهار سال زمان می‌برد .

|

در این جلسه ، جزء ۸ بند ب ماده ۴۸ قانون برنامه هفتم که به تدوین آیین‌نامه سرمایه‌گذاری برای توسعه زیرساخت‌های راه‌آهن کشور با اولویت حمل بار معدنی می‌پردازد و همچنین جزء ۲ بند ث ماده ۵۷ که مرتبط با صدور مجوز واردات کشنده‌های ریلی است ، مورد بررسی و تدوین قرار گرفتند .

|

با گذشت حدود ۲۰ سال از انتشار این آیین نامه ، با در نظر گرفتن تجربیات در صنعت حمل و نقل و توسعه در کمیت و کیفیت خطوط ریلی کشور ، با بهره مندی از دانش روز و با هدف بهینه سازی طراحی وبالتبع ساخت خطوط ریلی کشور این آیین نامه به روزرسانی و منتشر شد .

|

حجم عملیات خاکی و روسازی این پروژه ۱۳۸ هزار مترمکعب بوده که با اعتبار ۷۵۰ میلیارد ریال در طول ۲ سال ساخته شده است . با ساخت این پروژه قطعه یک بزرگراه زاهدان – خاش به طول ۲۰ کیلومتر به طور کامل به اتمام رسید .

|

نظرات کاربران