در حال بارگذاری ...

چرا راه آهن یزد - اقلید دوبار افتتاح شد؟

به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه سیاست ما در حوزه پروژه‌های حمل و نقلی بهره‌برداری از ۹۵ درصد پیشرفت و تکمیل پروژه بود ، تصریح کرد : در برخی خطوط هم الان این وضعیت است به‌عنوان مثال در دولت قبل در راه‌آهن یزد - اقلید ۵ ایستگاه ساخته و افتتاح شد تا بعداً ۳ ایستگاه ساخته شود در دولت قبل تفکر بر این بود که پروژه‌ای که اجرا شده بهره‌برداری شود . به هر حال ارزش این پروژه ۲۰ هزار میلیارد تومان بود .

 

 

 

 

 
 
 
 
خبرنگار : سید علی سید صدر
 
 
 
 




مطالب مرتبط

در بحث نوسازی ماشین‌آلات نیز گام‌های خوبی برداشته شد که در مشخصات آسفالت قابل مشاهده است ، اما همچنان نیازمند نوسازی ماشین‌آلات هستیم که در برخی موارد نیازمند استفاده از پتانسیل خارجی هستیم که در این زمینه چالش‌های فراوانی وجود دارد .

|

آزادراه شمالی کرج به عنوان یکی از پروژه‌های اولویت‌دار کشور به طول ۱۸.۶ کیلومتر است که ضمن تکمیل شبکه آزادراهی با افزایش ظرفیت کریدور غربی و ارتباط بیشتر این کریدور با کریدور شمالی موجب رفع گلوگاه ترافیکی غرب پایتخت و روان سازی عبور و مرور در محدوده شهر کرج می شود .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل با بیان اینکه در راستای برقراری عدالت قرار بر این است که پرداخت عوارضی از ۵ ...

|

اولویت اول بخش‌های باقیمانده در استان فارس ، تملک اراضی است و تامین اعتبار مورد نیاز برای احداث مسیرهای باقیمانده به ویژه شیراز تا بهبهان در اولویت دوم قرار دارد .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل در جمع اعضای انجمن شرکت‌های راهسازی گفت : توسعه زیرساخت‌های حمل و ...

|

نظرات کاربران