در حال بارگذاری ...

تغییر مد حمل و نقل از جاده‌ای به ریلی ، سال ها زمان می برد

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل اظهار کرد : با توجه به وضعیت جغرافیایی کشور ما ، زمانی همه خطوط تجارت دنیا از ایران عبور می‌کرد ، همین حالا هم نزدیک‌ترین ، ایمن‌ترین و راحت‌ترین مسیرها از ایران می‌گذرد ، اما ما باید کریدورهایمان را در مقایسه با کریدوهای دنیا تکمیل کنیم .

 

 

 

 

 
 
 
 
 




مطالب مرتبط

در بحث ریلی ۱۲۶۹ کیلومتر به عنوان اولویت در نظر گرفته شده است که پیشرفت فیزیکی بالای ۸۰ درصد دارند . در مناسبات بین‌المللی کریدورهایی برای اتصال به شبکه‌های بین‌المللی تعریف شده است که می‌تواند در آینده جانشین مهمی برای درآمد نفتی باشد .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، محمدرضا کدخدازاده معاون ساخت و توسعه راه‌های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل ، در نشست خبری هشتمین نمایشگاه ...

|

برنامه این است که قطعه دو آزادراه تهران - شمال تا سال ۱۴۰۶ تکمیل و به صورت کامل به بهره‌برداری برسد تا آن زمان هم به طور قطع تکلیف قطعه سوم این آزادراه هم روشن شده و ساخت این قطعه هم آغاز شده است .

|

توسعه زیرساخت های حمل و نقل از سویی دیگر موجب تسهیل تجارت و روابط بین المللی برای کشورها می شود و در شرایطی که جهانی شدن و رقابت های اقتصادی رشد فزاینده ای دارند ، زیرساخت های حمل و نقل کارآمد به کشورها این امکان را می دهد تا در بازارهای جهانی رقابت کنند و حرفی برای گفتن داشته ...

|

آزادراه شمالی کرج به عنوان یکی از پروژه‌های اولویت‌دار کشور به طول ۱۸.۶ کیلومتر است که ضمن تکمیل شبکه آزادراهی با افزایش ظرفیت کریدور غربی و ارتباط بیشتر این کریدور با کریدور شمالی موجب رفع گلوگاه ترافیکی غرب پایتخت و روان سازی عبور و مرور در محدوده شهر کرج می شود .

|

نظرات کاربران