در حال بارگذاری ...
  • تغییر مد حمل و نقل از جاده‌ای به ریلی ، سال ها زمان می برد

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل اظهار کرد : با توجه به وضعیت جغرافیایی کشور ما ، زمانی همه خطوط تجارت دنیا از ایران عبور می‌کرد ، همین حالا هم نزدیک‌ترین ، ایمن‌ترین و راحت‌ترین مسیرها از ایران می‌گذرد ، اما ما باید کریدورهایمان را در مقایسه با کریدوهای دنیا تکمیل کنیم .

     

     

     

     

     
     
     
     
     




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل از ۱۴ مصوبه برای تکمیل شریان‌های حیاتی استان گیلان در سفر دو روزه به این ...

    |

    در قالب توسعه کریدورهای ترانزیتی ، مکلف به اجرای حدود ۳۲۰۰ کیلومتر پروژه جدید هستیم . این پروژه‌ها شامل ۹ کریدور ترانزیتی ریلی به طول ۱۷ هزار کیلومتر می‌شوند که در صورت تکمیل ، ظرفیت حمل بار کشور به ۶۰ میلیون تن افزایش خواهد یافت .

    |

    این پروژه حدود ۱۰۷ کیلومتر است و در این مسیر مشغول به کار هستیم و قرارگاه خاتم‌الانبیاء در کریدور ارس فعال است . حدود ۱۹ تونل در این مسیر باید به احداث برسد که طول این تونل‌ها به ۸ کیلومتر می‌رسد .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی و سرپرست سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به هدف‌گذاری برای دستیابی به ترانزیت ۲۰ ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، نشست دوجانبه هیات عالی رتبه ترکمنستان با معاونان وزیر راه و شهرسازی برگزار و بر ضرورت دستیابی به ترانزیت ۲۰ میلیون تن کالا ...

    |

    نظرات کاربران