در حال بارگذاری ...

حمل و نقل جاده‌ای از مولفه‌های مهم قدرت ملی در کشور است

میزان حمل کالاهای ترانزیت طی ۹ ماهه نخست سال جاری از رشد ۳۳ درصدی ترانزیت از قلمرو کشور خبر می‌دهد .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، حمل و نقل جاده‌ای از مولفه های مهم قدرت ملی در کشور است ، کما این که در بزنگاه های سرنوشت ساز ، شاهد حضور حماسی خادمان این عرصه در برون رفت از مشکلات حادث شده بوده ایم .

مهران قربانی مشاور رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ، در همایش گرامیداشت هفته حمل و نقل ، رانندگان و راهداری در استان قم ، ضمن گرامیداشت این ایام و تجلیل از خدمات خالصانه فعالان بخش حمل و نقل جاده‌ای بویژه رانندگان شریف و راهداران تلاشگر عنوان کرد : میزان حمل کالاهای ترانزیت طی ۹ ماهه نخست سال جاری از رشد ۳۳ درصدی ترانزیت از قلمرو کشور خبر می‌دهد .

وی حمل سالانه ۵۳۰ میلیون تن کالا و جابجایی ۱۵۰ میلیون نفر مسافر در طول راه های کشور را نشان از اهمیت این حوزه عنوان کرد .

قربانی با یادآوری این که راهداری از جمله پنج کار سخت در دنیاست ، تصریح کرد : با وجود کشته شدن سالانه قریب ۳۰ نفر راهدار حین انجام وظیفه ، در طول راه های کشور ، توجه به وضعیت معیشتی این زحمتکشان جاده ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است .

مشاور رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ضمن تقدیر از اقدامات خوب صورت گرفته در سطح راه های استان قم خاطرنشان کرد : فعالیت‌های مسئولانه همکاران استان قم در صیانت و ارتقای زیر ساختهای جاده ای، می تواند به عنوان الگو در دیگر استانها مورد توجه قرار گیرد .

 




مطالب مرتبط

افزایش ایمنی تردد ، دید کافی در شب ، کنترل ترافیک ، تسهیل رفت و آمد و کاهش میزان تصادف و سوانح رانندگی از مزایای اجرای طرح خط کشی جاده‌ها است .

|

نتایج حاصل از گشت و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی در استان جمع‌بندی و با شناسایی تخلفات موارد به کمیسیون ماده ۱۱ ، ۱۲ و ۱۴ استانی ارجاع داده می‌شود تا پس از بررسی مطابق دستورالعمل‌ها رای لازم صادر شود .

|

هم اینک با هماهنگی پلیس راه ، کار آشکارسازی تمام نقاط پرحادثه در استان انجام شده و گشت‌های محسوس و نامحسوس مشترک پلیس و راهداری نیز در محورهای استان فعال‌اند .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل‌ ، سرپرست اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان نمین از انجام ۷۶ کیلومتر عملیات شانه سازی در راه‌های این شهرستان ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، عملیات احداث آشیانه ماشین آلات راهداری در شهرستان‌های انار ، رابر ، فهرج ، سیرجان و اداره ماشین آلات مرکز استان کرمان ...

|

نظرات کاربران