استقرار سامانه مدیریت خدمات فناوری اطلاعات (ITSM) در فرودگاه مهرآباد
به گزارش پرتال حمل و نقل ، سامانه مدیریت خدمات فناوری اطلاعات (ITSM) مبتنی بر چارچوب جهانی ITIL با هدف مدیریت خدمات فناوری اطلاعات در فرودگاه بین المللی مهرآباد مستقر شد .
حسین شاکری رئیس اداره مخابرات و فناوری اطلاعات فرودگاه مهرآباد گفت : این نرم افزار در فرآیند برنامه ریزی ، طراحی ، پیادهسازی ، اجرا و توسعه ، به سازمان کمک میکند تا علاوه بر بهبود خدمات فناوری اطلاعات ، به مهمترین اهداف کسب و کار خود نیز دست پیدا کنند .
شاکری ادامه داد : این سیستم دارای بخشهای مختلفی است که مهمترین آنها عبارتند از : مدیریت رخدادها (Incident Management) ، مدیریت تغییرات(Change Management) ، مدیریت داراییها (Asset Management) ، مدیریت پیکربندی CMDB و مسئله مهم مدیریت دانش (Knowledge Management) و مدیریت سطح خدمات (SLA Management) و سرویس و نگهداری پیشگیرانه PM .
به گفته وی این سامانه با تلاش همکاران فناوری اطلاعات فرودگاه مهرآباد مستقر و به منظور تحقق تمام موارد بالا اجرایی شد .