در حال بارگذاری ...
  • استقرار سامانه مدیریت خدمات فناوری اطلاعات (ITSM) در فرودگاه مهرآباد

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، سامانه مدیریت خدمات فناوری اطلاعات (ITSM) مبتنی بر چارچوب جهانی ITIL با هدف مدیریت خدمات فناوری اطلاعات در فرودگاه بین المللی مهرآباد مستقر شد .

    حسین شاکری رئیس اداره مخابرات و فناوری اطلاعات فرودگاه مهرآباد گفت : این نرم افزار  در فرآیند برنامه ریزی ، طراحی ، پیاده‌سازی ، اجرا و توسعه ، به سازمان کمک می‌کند تا علاوه بر بهبود خدمات فناوری اطلاعات ، به مهم‌ترین اهداف کسب و کار خود نیز دست پیدا کنند .

    شاکری ادامه داد : این سیستم دارای بخش‌های مختلفی است که مهمترین آنها عبارتند از : مدیریت رخدادها (Incident Management) ، مدیریت تغییرات(Change Management) ، مدیریت دارایی‌ها (Asset Management) ، مدیریت پیکربندی CMDB و مسئله مهم مدیریت دانش (Knowledge Management) و مدیریت سطح خدمات (SLA Management) و سرویس و نگهداری پیشگیرانه PM .

    به گفته وی این سامانه با تلاش همکاران فناوری اطلاعات فرودگاه مهرآباد مستقر و به منظور تحقق تمام موارد بالا اجرایی شد .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مجوز فعالیت فرودگاه مهرآباد طبق روال عادی از سوی سازمان هواپیمایی کشوری صادر شد .

    |

    در آبان ماه با انجام ۹ هزار و ۹۰۴ نشست و برخاست و اعزام و پذیرش یک میلیون و ۱۴۶ هزار و ۶۳۵ مسافر ، فرودگاه بین المللی مهرآباد در رتبه نخست فرودگاه‌های پرتردد کشور قرار گرفت .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، در مهرماه سال جاری ۳ میلیون و ۵۲۷ هزار و ۱۸۱ مسافر در فرودگاه‌های کشور (۴۹ فرودگاه مالکیتی و ۱۲ فرودگاه غیرمالکیتی) اعزام و ...

    |

    در رتبه‌بندی جدید فرودگاه‌ها ، فرودگاه مهرآباد با میانگین ۷۵.۵ درصد در جایگاه نخست قرار گرفته است . پس از آن ، فرودگاه تبریز با ثبت شاخص ۷۵.۳ درصدی رتبه دوم را به خود اختصاص داده و فرودگاه اصفهان با ۷۵ درصد در رتبه سوم ایستاده است .

    |

    تا امروز حدود ۱۵ هزار زائر از طریق این فرودگاه به عراق اعزام و یا پذیرش شده‌اند . با توجه به ظرفیت‌های ایجادشده و برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، پیش‌بینی می‌شود تا پایان عملیات اربعین ، بیش از ۴۰ هزار زائر از فرودگاه مهرآباد اعزام و پذیرش شوند .

    |

    نظرات کاربران