در حال بارگذاری ...
  • احداث ۹ دستگاه پل خاص در پروژه راه آهن مبارکه - سفیددشت - شهرکرد

    اتصال استان چهارمحال بختیاری به شبکه ریلی و کاهش تصادفات جاده ای از مهمترین دستاوردهای این طرح ملی است .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون ساخت و توسعه راه‌آهن ، بنادر و فرودگاه‌های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور گفت : پروژه راه آهن مبارکه - سفیددشت - شهرکرد دارای ۹ دستگاه پل خاص است .

    عباس خطیبی در نشست با حیدری استاندار چهارمحال بختیاری در خصوص پروژه راه آهن مبارکه - سفید دشت - شهرکرد اظهار کرد : این طرح ریلی از طرح‌های اولویت دار دولت محسوب می‌شود و بخشی از منابع و تخصیص‌های پروژه در قالب مصوبه ابلاغ شده است .

    وی افزود : این جلسه می‌تواند سرفصل جدیدی برای احداث این پروژه باشد تا روند پیش رفت آن سرعت گیرد . خوشبختانه پیمانکاران این پروژه توانمند و از بهترین پیمانکاران هستند که مشغول فعالیت هسند .

    معاون ساخت و توسعه راه‌آهن ، بنادر و فرودگاه‌های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور اظهار کرد : این خط ریلی به طول ۹۲ کیلومتر در منطقه کوهستانی و سختی واقع شده که دارای ۹ دستگاه پل خاص است .

    به گفته خطیبی ، اتصال استان چهارمحال بختیاری به شبکه ریلی و کاهش تصادفات جاده ای از مهمترین دستاوردهای این طرح ملی است .




    مطالب مرتبط

    تکمیل پروژه راه‌آهن کرمانشاه به سمت مرز خسروی بیش از چهار سال زمان می‌برد .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون ساخت و توسعه راه‌آهن شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل از پیشرفت بیش از ۷۰ درصدی راه‌آهن چابهار - زاهدان خبر ...

    |

    یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین موضوعات زیرساختی کشور به‌ویژه در بخش ریلی به وجود آوردن ، احیا و تسهیل مسیر در کریدور شمال - جنوب است ؛ چرا که بخش قابل‌توجهی از مسیر کریدور شمال - جنوب از کشور ما عبور می‌کند .

    |

    با برنامه‌ریزی دقیق ، مقرر است عملیات احداث سازه‌ها و بناهای مهم تا پایان سال جاری و مسیر مستقیم این آزادراه اوایل سال آینده تکمیل شود و به بهره‌برداری برسد .

    |

    در این جلسه ، جزء ۸ بند ب ماده ۴۸ قانون برنامه هفتم که به تدوین آیین‌نامه سرمایه‌گذاری برای توسعه زیرساخت‌های راه‌آهن کشور با اولویت حمل بار معدنی می‌پردازد و همچنین جزء ۲ بند ث ماده ۵۷ که مرتبط با صدور مجوز واردات کشنده‌های ریلی است ، مورد بررسی و تدوین قرار گرفتند .

    |

    نظرات کاربران