در حال بارگذاری ...

ایمنی شاخصه اصلی و سرمایه پر ارزش راه آهن است

ایمنی شاخصه اصلی و سرمایه ارزشمند راه‌آهن است و در این راستا رویکرد ما می‌بایست پیشگیرانه و در راستای اعتلای فرهنگ ایمنی باشد .

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ مدیرکل راه آهن شرق ایمنی را شاخصه اصلی و سرمایه پر ارزش راه آهن دانست و بر تلاش همه‌جانبه برای ارتقا سطح آن در حوزه حمل‌ونقل ریلی تاکید کرد .

جلسه ارتقا ایمنی در اداره کل راه آهن شرق با محوریت بررسی و تحلیل حادثه اخیر ریلی در لرستان و تبیین خط و مش مدیر عامل راه آهن برگزار شد .

در جلسه مورخه ۱۵ آذر ماه ۱۴۰۲ که با حضور مدیر کل راه آهن شرق ، روسای ادارات و واحدها فنی و اداری برگزار شد ، علی حکامی قاسمی ضمن قدردانی از زحمات کلیه کارکنان ، اداره کل راه آهن شرق را منطقه‌ای رو به رشد عنوان کرد و بیان داشت ؛ مسئولیت سنگینی در راه آهن شرق بر عهده ماست و اهدافی برای ما در نظر گرفته شده که وظیفه داریم با افزایش بهره‌وری و مشارکت همه کارکنان و همچنین استفاده حداکثری از امکانات موجود به اهداف تعیین شده برسیم .

وی افزود : ایمنی شاخصه اصلی و سرمایه ارزشمند راه‌آهن است و در این راستا رویکرد ما می‌بایست پیشگیرانه و در راستای اعتلای فرهنگ ایمنی باشد .

حکامی قاسمی همچنین حمل و نقل ریلی را به‌عنوان ایمن‌ترین شیوه حمل و نقلی در کانون توجهات افکار عمومی دانست و خاطرنشان کرد : مدیرعامل راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران ، نگاه ویژه‌ای به مقوله ایمنی دارد و وظیفه ماست که برای رفع نگرانی‌ها، تمام تلاشمان را بکنیم و امیدوارم همواره راه آهن با ایمنی در افکار عمومی شناخته شود چرا که در کنار تمام موارد پیشرفت و توسعه‌ای ، ایمنی مقوله اصلی راه آهن است که بایستی همه همکاران در راستای ارتقا سطح ایمنی تمام تلاش خود را با اجرای دقیق مقررات و توکل بر خداوند متعال به کار گیرند .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرعامل جدید راه‌آهن ، در اولین حکم خود ، علی قنبرزاده را به عنوان سرپرست دفتر روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران ...

|

هموطنان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به صورت شبانه‌روزی با سامانه اطلاع‌رسانی راه‌آهن به شماره ۰۲۱۵۱۴۹ تماس بگیرند یا به پایگاه اینترنتی www.rai.ir مراجعه کنند .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرعامل شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران ، درگذشت دو نفر از همکاران اداره کل راه‌آهن هرمزگان در سانحه قطار باری در ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، سید میعاد صالحی ، مدیرعامل سابق شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران ، در جلسه تودیع و معارفه مدیرعامل راه‌آهن که امروز با ...

|

موضوع ترانزیت بسیار مهم است و تغییرات سیاسی که در روسیه شکل گرفته فرصت مناسبی برای کشور ایران است و افق‌ها را باید بسیار بیشتر از وضعیت کنونی در نظر بگیریم ؛ چرا که بسیاری از کشورها علاقه‌مند به ترانزیت از طریق ایران‌اند . اتصال کریدورهای مجاور را نیز باید در دستور کار قرار ...

|

نظرات کاربران