در حال بارگذاری ...
  • افزایش ۲۴ درصدی جابجایی مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی همدان

    ۱۹۵ دستگاه اتوبوس ، ۷۱۹ دستگاه مینی‌بوس و ۶۷۵ دستگاه سواری وظیفه خدمات رسانی و جابجایی مسافر را بر عهده دارند که همه این رانندگان و ناوگان دارای کارت هوشمند بوده و زیر نظر این اداره کل هستند .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از جابه جایی بیش از ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار مسافر از مبدأ استان در هشت ماهه سال جاری خبر داد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۲۴ درصدی داشته است .

    محمد سرگزی گفت : در هشت ماهه اول امسال ۲ میلیون و ۲۴۹ هزار و ۵۶۳ مسافر درون و برون استانی توسط ناوگان اتوبوس ، مینی بوس و سواری کرایه در سطح استان به مقاصد درون و برون استانی جابه جا شده است که این میزان مسافر نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۴ درصد افزایش داشته است .

    وی به تعداد سفر انجام شده از طریق ناوگان (اتوبوس ، مینی بوس و سواری) اشاره کرد و افزود : طی هشت ماهه سال‌جاری ، ۲۵۲ هزار و ۳۹۶ سفر انجام شده، که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۱ درصد افزایش را نشان می‌دهد .

    معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان ضمن اشاره به فعالیت بیش از ۲ هزار راننده اتوبوس ، مینی بوس و سواری کرایه در استان اشاره کرد و افزود : ۱۹۵ دستگاه اتوبوس ، ۷۱۹ دستگاه مینی‌بوس و ۶۷۵ دستگاه سواری وظیفه خدمات رسانی و جابجایی مسافر را بر عهده دارند که همه این رانندگان و ناوگان دارای کارت هوشمند بوده و زیر نظر این اداره کل هستند .

    معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی را یکی از وظایف مهم اداره کل برشمرد و گفت : به منظور ارتقا ایمنی تردد و کاهش تصادفات و فوتی‌های جاده ای ، طرح کنترل و نظارت بر تردد وسابل نقلیه عمومی با همکاری پلیس راه استان به طور مستمر در حال اجراست .

    این مسئول افزود : مسافران می‌توانند هرگونه انتقاد و شکایت خود از پایانه‌های مسافربری و یا رانندگان حوزه حمل و نقل مسافر را از طریق سامانه ۱۴۱ به این اداره کل اطلاع دهند تا در کمیسیون‌های مربوطه به تخلف شرکت و رانندگان رسیدگی شود.




    مطالب مرتبط

    به منظور بازدارندگی ، شناسایی و اعمال قانون بر تخلفات رانندگی و همچنین ارتقای ایمنی تردد و کاهش تصادفات و فوتی های جاده ای ، طرح کنترل و نظارت بر تردد وسایل نقلیه عمومی توسط این اداره کل و قرار گاه پلیس راه استان به صورت مستمر در حال اجرا است .

    |

    در بخش جابجایی مسافر اقدامات خوبی انجام شده است ، به گونه ای که در حال حاضر بسیاری از خدمات به مسافران اعم از فروش بلیت در بستر وب به مسافرین ارائه می‌گردد و لزوم ارتقای ارائه خدمات با توجه به مطالبات مسافران جزو ضروریات ادامه فعالیت در این بخش است .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان در تشریح آخرین وضعیت بخش حمل و نقل استان طی هشت‌ ماهه سال جاری اعلام کرد : تمامی ...

    |

    عمده مقاصد سفر به ترتیب استان‌های خراسان رضوی ، سیستان و بلوچستان و تهران بوده است .

    |

    استفاده از ظرفیت گشت‌های راهداری در حوزه حمل و نقل مورد تاکید وزارت راه و شهرسازی و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای است و این گشت‌ها در صورت مشاهده هرگونه تخلف در مجتمع‌های خدماتی و رفاهی بین راهی و حمل و نقل عمومی مسافر ، مراتب را گزارش می‌دهند .

    |

    نظرات کاربران