در حال بارگذاری ...

پل مرزی آستارا طی سه هفته آینده بازگشایی می‌شود

همکاران ما در سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مشغول آماده سازی تجهیزات و تدارکات نقطه صفر مرزی هستند که بتوانند در موعد معین شده این مکان را آماده کنند .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون راهداری سازمان راهداری در بازدید از پایانه مرزی آستارا گفت : با توجه به قدمت و فرسودگی پل مرزی آستارا ، کار بازسازی بخش واقع در خاک جمهوری اسلامی ایران با سرعت مناسب در حال انجام است .

رضا اکبری با بیان این‌که مسیر جدیدی برای برقراری ارتباط جاده‌ای در مجاورش آستارا با کشور آذربایجان در حال احداث است ، اظهار داشت : تلاش بر این است ظرف سه هفته آینده حداقل مسیر تردد به سمت داخل کشور باز شود و به اندازه یک مسیر اصلی راه تردد در دسترس باشد و حداقل ۵۰ درصد تردد در آن مسیر ایجاد شود‌ .

وی یادآور شد : همکاران ما در سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مشغول آماده سازی تجهیزات و تدارکات نقطه صفر مرزی هستند که بتوانند در موعد معین شده این مکان را آماده کنند .

اکبری ابراز امیدواری کرد ظرف دو ماه آینده پل قدیمی مرزی و مسیر دسترسی جدید در چرخه ترافیک قرار گیرد .

وی گفت : از مسیر بلوار شهری منتهی به پایانه مرزی که بهسازی روکش آسفالت آن مورد درخواست بوده، بازدیدی انجام و مقرر شد از طریق تقسیم کار با شهرداری آستارا اقدام شود .




مطالب مرتبط

بر اساس هماهنگی با سازمان برنامه و بودجه و اخذ مجوز از آن سازمان ، موضوع فنس کشی در محدوده تردد یوز پلنگ آسیایی در محور میامی - سبزوار با هماهنگی سازمان حفاظت محیط زیست و طبق نقشه‌های اجرایی و مشخصات فنی اعلامی آن سازمان به طول تقریبی ۲۰ کیلومتر فنس در دو طرف راه (معادل حدود ۱۰ ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ معاون راهداری سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور در حاشیه سفر به استان یزد گفت : در سال جاری ۷۰۰ میلیارد تومان ...

|

افزایش ایمنی تردد ، دید کافی در شب ، کنترل ترافیک ، تسهیل رفت و آمد و کاهش میزان تصادف و سوانح رانندگی از مزایای اجرای طرح خط کشی جاده‌ها است .

|

نتایج حاصل از گشت و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی در استان جمع‌بندی و با شناسایی تخلفات موارد به کمیسیون ماده ۱۱ ، ۱۲ و ۱۴ استانی ارجاع داده می‌شود تا پس از بررسی مطابق دستورالعمل‌ها رای لازم صادر شود .

|

هم اینک با هماهنگی پلیس راه ، کار آشکارسازی تمام نقاط پرحادثه در استان انجام شده و گشت‌های محسوس و نامحسوس مشترک پلیس و راهداری نیز در محورهای استان فعال‌اند .

|

نظرات کاربران