در حال بارگذاری ...

آغاز عملیات لاینینگ در تونل شهدای خلیج فارس

تونل شهدای خلیج فارس به طول ٨٦٠ متر در حدفاصل شهر ارد به فداغ بر روی گردنه بالنگستان واقع شده است و با بهره برداری از این تونل گردنه صعب العبور بالنگستان حذف و حدود ١٣ کیلومتر از مسیر کاهش می یابد .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، تونل شهدای خلیج فارس به طول ٨٦٠ متر در حدفاصل شهر ارد به فداغ بر روی گردنه بالنگستان واقع شده است و با بهره برداری از این تونل گردنه صعب العبور بالنگستان حذف و حدود ١٣ کیلومتر از مسیر کاهش می یابد .

حسن شبانی مدیرکل راه و شهرسازی لارستان از شروع اجرای عملیات لاینینگ در تونل شهدای خلیج فارس خبر داد . هم اکنون عملیات لاینینگ (پوشش بتونی سقف و دیوار) تونل شهدای خلیج فارس آغاز شده و طبق برنامه ریزی صورت گرفته و در صورت تزریق اعتبارات ، ماهانه حدود ٤٠ متر لاینینگ کامل در این تونل صورت خواهد گرفت تا جداره های تونل برای پایدار سازی تمکیل شود .

وی افزود : تونل شهدای خلیج فارس به طول ٨٦٠ متر در حدفاصل شهر ارد به فداغ بر روی گردنه بالنگستان واقع شده است و با بهره برداری از این تونل گردنه صعب العبور بالنگستان حذف و حدود ١٣ کیلومتر از مسیر کاهش می یابد .

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان خاطرنشان کرد : در حال حاضر عملیات حفاری و کف برداری تونل به طور کامل به اتمام رسیده و هم اکنون با شروع عملیات لاینینگ ٦٦ متر آرماتورگذاری کل مقطع توسط پیمانکار صورت گرفته که از این میزان ٣٠ متر لاینینگ در آن به صورت کامل انجام شده است .




مطالب مرتبط

در سنوات گذشته در حد فاصل چهار برکه تا درز و سایبان و نیز ایستگاه راه آهن زاهد محمود با ساخت پل‌های بزرگ بر روی رودخانه شور به منظور اتصال این مسیر به حاجی آباد هرمزگان و سیرجان مسیر مهم ارتباطی ترانزیتی جدیدی در جنوب کشور شکل گرفته است .

|

تونل اصلی کبیرکوه به طول ۴۷۵۰ متر یکی از بزرگ‌ترین تونل‌های جاده‌ای کشور است که عملیات لاینینگ و زیرسازی و آسفالت آن به پایان رسیده و عملیات اجرای روشنایی آن در آخرین مراحل اجرا قرار دارد و عملیات آسفالت تونل‌های منتهی به تونل اصلی نیز در مجموع به طول ۲.۵ کیلومتر که بیشتر ...

|

تلاش ما بر این است در روزهای گردشگری برای تسهیل در عبور و مرور در این محور عبور موقت از تونل داده شود . از بابت مشکلات مالی که گریبانگیر پروژه های عمرانی و راهسازی استان شده است خوشبختانه پروژه احداث تونل شمالی حیران جزو پروژه هایی است که در استان همه مسئولین همسو شدند و در ...

|

عملیات لاینینگ (پوشش بتونی سقف و دیوار) تونل شهیده باختر بیگلری آغاز شده و طبق برنامه ریزی صورت گرفته و در صورت تزریق اعتبارات ، تا پایان سال جاری این تونل تکمیل خواهد شد .

|

با زیر بار ترافیک قرار گرفتن این تونل تقریباً تمامی مسیر ایلام به مهران چهار خطه شده و یکی از پر حادثه ترین نقاط جاده ای استان حذف می‌شود .

|

نظرات کاربران