در حال بارگذاری ...
  • آغاز فروش بلیط قطار ترکیبی تهران - کربلا برای بازه زمانی آذر ماه

    طبق برنامه ریزی های انجام شده قطار ترکیبی تهران - کربلا روزهای شنبه از ایستگاه تهران حرکت می کند و مسافرین پس از عبور از مرز شلمچه ، با اتوبوس از شلمچه تا بصره را طی نموده و از آنجا مجددا با قطار تا کربلا سیر خواهند نمود .

    به گزارش پرتال حمل و نقل‌‌ ، مرحله جدید فروش بلیط قطار ترکیبی تهران - کربلا برای قطارهای بازه زمانی آذر ماه از ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه ۲۹ آبان ماه آغاز می شود .

    سید میعاد صالحی ، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران ، از آغاز مرحله جدید فروش بلیط قطار ترکیبی تهران - کربلا از ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه ۲۹ آبان برای قطارهای بازه زمانی آذر ماه خبر داد .

    صالحی با اشاره به نحوه سیر قطار ترکیبی بیان نمود : طبق برنامه ریزی های انجام شده قطار ترکیبی تهران - کربلا روزهای شنبه از ایستگاه تهران حرکت می کند و مسافرین پس از عبور از مرز شلمچه ، با اتوبوس از شلمچه تا بصره را طی نموده و از آنجا مجددا با قطار تا کربلا سیر خواهند نمود .

    قطار برگشت نیز از شهر کربلا صبح روزهای شنبه هر هفته به سمت بصره و از انجا با اتوبوس به مرز شلمچه و از شلمچه تا ایستگاه نهایی تهران بوسیله قطار حرکت می کند .

    مدیر عامل راه‌آهن در خصوص نوع قطارهای مورد استفاده نیز گفت : قطار داخل ایران برای کلیه مسافرین ۴ تخته ۴ ستاره می‌باشد و در داخل عراق انواع اتوبوسی درجه ۱ ، اتوبوسی وی آی پی و کوپه ای می‌باشد .

    گفتنی است هموطنان گرامی می‌توانند از زمان تعیین شده با توجه به نکات مربوطه از جمله دارا بودن گذرنامه معتبر از طریق وبگاه www.rai.ir به صورت اینترنتی و یا به طور همزمان از طریق دفاتر فروش حضوری بلیط قطار اقدام به خرید بلیط نمایند .




    مطالب مرتبط

    به دنبال این هستیم که با مرور اقدامات معاونین شرکت ، بر اساس برنامه‌هایی که تبیین شده و چالش‌هایی که وجود دارد ، به دنبال راهکارهایی باشیم که چالش‌ها را کمتر کرده و با سرعت بیشتری به اهداف برنامه هفتم توسعه برسیم . همه باید دست‌به‌دست هم دهیم و با همدلی و وفاق و تلاش مضاعف ، ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، در دهه پایانی ماه صفر ۴۰ رام قطار فوق‌العاده برای جابه‌جایی زائران بارگاه منور رضوی در مسیر مشهد و از مقاصد مختلف ریلی ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌‌ سید میعاد صالحی ، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران ، طی حکمی محمدرضا چنگانی خوراسگانی ...

    |

    هرگونه حرکت ادوات ریلی در حریم جمهوری اسلامی ایران تابع قوانین راه آهن جمهوری اسلامی ایران است و هیچ شخصیت حقیقی یا حقوقی ایرانی یا خارجی حق تمرد از این قوانین را ندارد .

    |

    به طور منظم روزهای شنبه هر هفته یک قطار از تهران به کربلا و یک قطار نیز از کربلا به تهران اعزام می‌شود .

    |

    نظرات کاربران