در حال بارگذاری ...
  • راه آهن یک بنگاه اقتصادی است یا یک نهاد حاکمیتی و حمایتی؟

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، سیدعلی سیدصدر خبرنگار تخصصی این مجموعه در نشست جایگاه و اهمیت حمل و نقل در صنایع معدنی جایگاه شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران را یک نهاد حاکمیتی و حمایتی دانست و تاکید کرد با عنایت به مزایای راه آهن در اقتصاد کلان ، زیرساخت های لجستیکی مورد نیاز بابد از طرف حاکمیت سرمایه‌گذاری و ایجاد شود تا بخش خصوصی فقط بنا بر کاربرد خود به دنبال تامین واگن باشد .

    در حال حاضر به دلیل اقتصادی بودن و امکان برقراری سرویس های درب به درب استقبال از حمل و نقل جاده ای بسیار زیاد است اما با واقعی شدن قیمت حامل های انرژی در آینده شوک بزرگی به صنایع وارد می شود که بنگاه ها باید زودتر به فکر ارتقا وضعیت لجستیک خود به عنوان یکی از پارامترهای تاثیرگذار در بهره وری خود باشند .

     

     

     

     

     
     
     
     




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه‌آهن به اتفاق هیئت همراه ، از آخرین مراحل اجرای پروژه خط دوم راه‌آهن زنجان – ...

    |

    با توجه به رشد مستمر در بارگیری و جابه‌جایی ، راه‌آهن یزد توانسته است نقش موثری را در توسعه حمل و نقل پایدار و تحقق برنامه های پیش بینی شده راه آهن جمهوری اسلامی ایران ایفا نماید .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، سرپرست معاونت مسافری راه‌آهن ، شفافیت ، پاسخگویی و اتکا بر ظرفیت کارشناسی و شرکت‌های خصوصی را الزامات قطعی این معاونت ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، یک کارشناس ریلی با تأکید بر اهمیت هوشمندسازی و پایش لحظه‌ای وضعیت واگن‌ها ، گفت : استفاده از سنسورها و سامانه‌های ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، هشتاد و سومین اجلاس شورای حمل‌ونقل ریلی کشورهای مشترک‌المنافع (CIS) با حضور مدیران عامل راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران و ...

    |

    نظرات کاربران