در حال بارگذاری ...
  • فقط گذاشتن ریل روی زمین کافی نیست / دولت دوازدهم تنها ۵۰ درصد راه‌آهن همدان - سنندج را تکمیل کرد

    فقط گذاشتن ریل روی زمین کافی نیست بلکه عملیات جوشکاری ریل ، بالاست‌ریزی ، زیرکوبی و رلواژ و... لازم است که هریک ماهها زمان و صرف هزینه نیاز دارد .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ مدیرعامل شرکت راه‌آهن با اعلام اینکه پروژه راه‌آهن همدان - سنندج حدود ٢٠درصد در دولت نهم و دهم و حدود ۵٠ درصد در دولت دوازدهم پیشرفت داشته و ٣٠ درصد باقیمانده آن در دو سال دولت سیزدهم تکمیل شد ، گفت : فقط گذاشتن ریل روی زمین کافی نیست .

    سید میعاد صالحی گفت : پروژه راه‌آهن همدان-سنندج حدود ٢٠درصد در دولت نهم و دهم و حدود ۵٠ درصد در دولت دوازدهم پیشرفت داشته است و ٣٠ درصد باقیمانده آن در دو سال دولت سیزدهم .

    وی افزود : فقط گذاشتن ریل روی زمین کافی نیست بلکه عملیات جوشکاری ریل ، بالاست‌ریزی ، زیرکوبی و رلواژ و... لازم است که هر یک ماه ها زمان و صرف هزینه نیاز دارد .

    مدیرعامل شرکت راه‌آهن در ادامه گفت : اگر در دولت آقای روحانی فقط ٧ کیلومتر از راه‌آهن همدان-سنندج باقی مانده بود ، قطار را تا ٧ کیلومتری می‌بردند و ایستگاهی با بنر برایش می‌ساختند و ربانش را پاره می‌کردند! مثل ایستگاه مسافری فرضی همدان که پس از افتتاح در ایام انتخابات ٩۶ هنوز هم بعد از ۶ سال ساختمانش تکمیل نشده است .

     




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، در ششمین نشست از سلسله نشست‌های شورای سیاست‌گذاری ، هماهنگی و تحول حمل و نقل کشور ضمن ارایه گزارشی از آخرین وضعیت ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، سید میعاد صالحی ، مدیرعامل سابق شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران ، در جلسه تودیع و معارفه مدیرعامل راه‌آهن که امروز با ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران برگزار شد و طی این مراسم ، جبارعلی ذاکری به عنوان مدیرعامل ...

    |

    اکنون نیز در نیمه شهریور ماه با رسیدن به ۸۲۰ هزار تن ترانزیت نسبت به سال گذشته بیش از ۴۰ درصد رشد در بخش ترانزیت داشتیم و رکورد ترانزیت حوزه ریلی نیز شکسته شد .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، جبارعلی ذاکری که برای تصدی مدیرعاملی شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران از سوی وزیر راه و شهرسازی معرفی شده بود ، با رای ...

    |

    نظرات کاربران