در حال بارگذاری ...
  • رشد ۳۰ درصدی پروازهای فرودگاه بین المللی لارستان در نیمه نخست سال جاری

    از فروردین تا شهریور ۱۴۰۲ تعداد ۶۸۵ پرواز در فرودگاه لارستان انجام شده است که نسبت به ۶ ماهه سال گذشته، با ۳۰ درصد افزایش روبرو بوده ایم .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیر کل فرودگاه بین المللی لارستان از رشد ۳۰ درصدی پروازهای فرودگاه بین المللی لارستان در نیمه اول ۱۴۰۲ نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: از فروردین تا شهریور ۱۴۰۲ تعداد ۶۸۵ پرواز در فرودگاه لارستان انجام شده است که این فرودگاه نسبت به مدت مشابه سال قبل ، در نشست و برخاست هواپیماها ۳۰ درصد ، جابه‌جایی مسافر ۲۰ درصد و در ارسال و پذیرش بار ۳۲ درصد افزایش داشته است .

    امین اله صولتی گفت : به دنبال افزایش پروازهای داخلی و برقراری مجدد پروازهای بین المللی توسط شرکت‌های هواپیمایی داخلی هستیم و نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد افزایش پرواز داشته ایم .

    صولتی از افزایش ۳۰ درصدی پروازها در نیمه اول سال ۱۴۰۲ نسبت به سال گذشته در فرودگاه لارستان خبر داد و گفت : در این مدت ۶۱ هزار و ۸۰۱ هزار مسافر از فرودگاه لارستان اعزام و پذیرش شدند .

    مدیر کل فرودگاه بین المللی لارستان با اعلام این خبر اظهار کرد : از فروردین تا شهریور ۱۴۰۲ تعداد ۶۸۵ پرواز در فرودگاه لارستان انجام شده است که نسبت به ۶ ماهه سال گذشته، با ۳۰ درصد افزایش روبرو بوده ایم .

    وی ضمن مقایسه آمار سال جاری با مدت مشابه سال گذشته خاطرنشان کرد : نشست و برخاست هواپیماها ۳۰ درصد ، جابه‌جایی مسافر ۲۰ درصد و در ارسال و پذیرش بار ۳۲ درصد افزایش داشته است. صولتی این عملکرد مطلوب را ناشی از افزایش پروازهای خارجی با حضور شرکت‌های خارجی و استقرار باجه ارزی مسافری در محل فرودگاه و همچنین تغییر نوع پروازهای شرکت‌های هواپیمایی فعال در این فرودگاه از فوکر ۱۰۰ به ایرباس ۳۱۹ عنوان کرد .

    این مقام مسئول در ادامه عنوان کرد : به دنبال افزایش پروازهای داخلی و برقراری مجدد پروازهای بین المللی توسط شرکت‌های هواپیمایی داخلی هستیم .

    گفتنی است فرودگاه بین‌المللی آیت الله آیت الهی لارستان با گستره ۳۰۰ هکتاری، پس از فرودگاه مهرآباد تهران مشهد تبریز شیراز پنجمین فرودگاه پرترافیک در پروازهای خارجی کشور است .




    مطالب مرتبط

    در فاز اول این تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری ۸۰۰ میلیارد تومانی در حوزه خدمات مسافری و گردشگری (هتل فرودگاهی) از سوی شرکت سرمایه گذار در فرودگاه لارستان انجام می‌شود که اولین طرح سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حوزه صنعت فرودگاهی در لارستان طی سال‌های اخیر است .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، پروازهای زیارتی اربعین با هماهنگی شرکت‌های هواپیمایی داخلی در فرودگاه‌های کشور آغاز شد و ۲۷ فرودگاه ‌خدمات‌دهی به ...

    |

    نظرات کاربران