اشتباه استراتژیک وزارت راه ، آسفالت گرم راه های روستایی است
به گزارش پرتال حمل و نقل ، فریدون مقدس نژاد دبیر علمی پانزدهمین همایش قیر ، آسفالت و ماشین آلات در افتتاحیه این رویداد با توجه به منابعی که برای نگهداشت راه های روستایی هزینه می شود ، یادآور شد که آسفالت گرم این راه ها اشتباه استراتژیک وزارت راه بوده است و همچنین از منظر ایمنی نیز موجب سوانح بیشتر می شود .
مطالب مرتبط
با تلاش راهداران در مهرماه امسال عملیات لگه گیری و پرکردن چاله ها با استفاده از ۱۵۰ تن آسفالت سرد در محورهای مواصلاتی شهرستان با هزینه ای بالغ بر ۳ میلیارد ریال انجام شد .
در سال ۱۴۰۱ با تکیه بر اعتبارات مالی محلی تنها ۹۹ کیلومتر از راههای روستایی این استان را توانستیم آسفالت کنیم در حالی که در سال ۱۴۰۲ با دریافت بودجههای ملی ، تجمیع منابع استانی و تخصیص ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال ، ۱۵۸ کیلومتر از راههای روستایی استان آسفالت شد .
در شرایط فعلی با عقب ماندگی تصاعدی مواجه هستیم و وضعیت نگران کنندهای داریم ، در یک نقطه گیر کردهایم و هر چه پول داریم در همان نقطه خرج میکنیم و اگر کمک نشود وضعیت جادههای کشور بدتر میشود .
با تلاش راهداران در مهر ماه امسال عملیات لکه گیری و پرکردن چالهها با استفاده از ۱۴۰ تن آسفالت سرد در محورهای مواصلاتی شهرستان با هزینه ای بالغ بر ۳۰۰ میلیون تومان انجام شد .
با توجه به قرار گرفتن محور بیرجند - سربیشه - نهبندان در مسیر کریدور مشهد - قاین - بیرجند - نهبندان - زاهدان - چابهار و ترانزیت کالا و بار از این محور مواصلاتی در استان خراسان جنوبی این محور حائز اهمیت بوده که در راستای مرمت و نگهداری آن پروژههای لکه گیری و روکش آسفالت تعریف و ...