اشتباه استراتژیک وزارت راه ، آسفالت گرم راه های روستایی است
به گزارش پرتال حمل و نقل ، فریدون مقدس نژاد دبیر علمی پانزدهمین همایش قیر ، آسفالت و ماشین آلات در افتتاحیه این رویداد با توجه به منابعی که برای نگهداشت راه های روستایی هزینه می شود ، یادآور شد که آسفالت گرم این راه ها اشتباه استراتژیک وزارت راه بوده است و همچنین از منظر ایمنی نیز موجب سوانح بیشتر می شود .
مطالب مرتبط
به منظور ارائه خدمات مطلوب به زائران اربعین حسینی ، سامانه تلفنی ۱۴۱ مرکز مدیریت راههای استان بهصورت شبانهروز ضمن اطلاع رسانی وضعیت مسیرهای مورد نظر ، پاسخگوی زائران اربعین است .
۵۲ درصد متخلفین بومی و ۴۸ درصد غیر بومی و بین متخلفین غیربومی ؛ سمنان با ۲۶ درصد ، تهران با ۲۵ درصد و مازندران با ۲۴ درصد بیشترین سهم تخلفات سرعت را در برداشتند .
ارتقا دانش فنی کارفرما ، مشاور و پیمانکار و تجهیزات کارخانههای آسفالت در کنار بروزرسانی ضوابط و ایین نامه ها درخصوص بازیافت گرم آسفالت از مهمترین مواردی است که در سرعت بخشیدن به اجرای طرح موثر بوده و برنامه ریزی لازم در این خصوص باید صورت گیرد .
به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راهداری و حملونقل جادهای استان البرز گفت : ۱۳ پروژه راهداری در حوزه نگهداری راه در استان البرز در دست ...
به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی از تسطیح راه های روستایی استان به طول ۳۰۰۰ کیلومتر از ابتدای ...