در حال بارگذاری ...
  • اجرای عملیات لاستیک‌زدایی در فرودگاه بین‌المللی مهرآباد

    این عملیات در فرودگاه بین المللی مهرآباد در بیش از ۱۶ هزار مترمربع از باند پروازی ۲۹ راست و چپ با استفاده از سیستم مکانیزه واترجت از جدیدترین و به‌روزترین فناوری موجود در کشور لاستیک‌زدایی می‌شود .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، بیش از ۱۶ هزار مترمربع از باند پروازی ۲۹ راست و چپ فرودگاه بین المللی مهرآباد با استفاده از سیستم مکانیزه واترجت از جدیدترین و به‌روزترین فناوری موجود در کشور لاستیک‌زدایی می‌شود .

    عباس غفرانی سرپرست اداره مهندسی ماشین آلات سنگین با بیان اینکه نشست و برخاست هواپیما و آثار لاستیک به جا مانده بر روی باند مخاطراتی را به همراه خواهد داشت ، گفت : به همین منظورعملیات لاستیک‌زدایی در راستای افزایش ایمنی سطوح پروازی و پس از انجام تست اصطحکاک صورت می‌پذیرد و در صورتی‌ که تست اصطحکاک کمتر از استاندارد لازم باشد، لاستیک‌زدایی الزامی است .

    وی ادامه داد : این عملیات در فرودگاه بین المللی مهرآباد در بیش از ۱۶ هزار مترمربع از باند پروازی ۲۹ راست و چپ با استفاده از سیستم مکانیزه واترجت از جدیدترین و به‌روزترین فناوری موجود در کشور لاستیک‌زدایی می‌شود .

    به گفته وی این عملیات با همکاری و هماهنگی اداره ‌کل تجهیزات و سامانه‌های فرودگاهی و با نظارت واحد ماشین آلات در مدت زمان ۳۰ روز شامل باندهای ۲۹ چپ و راست انجام خواهد شد .




    مطالب مرتبط

    آمار پروازهای فرودگاه مهرآباد در عملیات اربعین سال جاری نسبت به سال گذشته ، در حوزه پرواز ۵۸ درصد و در بخش جابه‌جایی مسافر ۲۵ درصد رشد داشته است .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مرادی عضو هیات مدیره و راهبر مهراباد از اعزام و پذیرش بیش از ۱۵ هزار زائر اربعین از فرودگاه بین المللی مهرآباد تا امروز ۳۰ ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، با کسب مجوز از سازمان هواپیمایی کشوری باند ۱۱ راست عملیاتی گردید . صدقی تبار معاون ...

    |

    مسافرین و مراجعین این‌بار در کنار نظرات خود در خصوص کلیه خدمات فرودگاهی ، می‌توانند با ورود به این سامانه واسکن QR کد واقع در مقابل کانترهای پذیرش مسافرین ، جهت ثبت و بازخورد نظرات ، پیشنهادات و انتقادات در خصوص نحوه ارائه ، کیفیت و بهبود خدمات شرکت های هواپیمایی نظر بدهند .

    |

    پل‌های تلسکوپی در ترمینال‌های ۱ و ۲ اجرا شده‌اند و روزانه بیش از ۶۵ هواپیما برای عملیات اعزام و پذیرش به آنها متصل می شوند که تقریبا ۲۰ درصد پروازهای روزانه مهرآباد است .

    |

    نظرات کاربران