در حال بارگذاری ...
  • تاکید بر فرآیند اطلاع‌رسانی دقیق و تخصصی عملیات زمستانی در سطح فرودگاه های کشور

    ما می توانیم با اطلاع‌رسانی از رخداد‌ها ، از طریق رادیو و تلویزیون و رسانه‌های محلی از وقوع بحران پیشگیری کنیم . در عملیات موفق اربعین نیز تجربه اطلاع‌رسانی دقیق و به‌لحظه را مشاهده کردیم که سبب عدم تجمع مسافران در فرودگاه‌ها و افزایش رضایتمندی میان زائران شد .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ معاون وزیر و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت : اجرای عملیات موفق زمستانی نشان‌دهنده عملکرد دقیق فرودگاه‌ها در سطح کشور است اما باید توجه داشته باشیم که اجرای موفق عملیات ، نیازمند اطلاع‌رسانی دقیق نیز خواهد بود .

    کاپیتان رضا نخجوانی در کارگاه آموزشی عملیات زمستانی که به میزبانی فرودگاه بین المللی مشهد برگزار شد ، اظهار کرد : اطلاع‌رسانی دقیق و درست از رخدادها در عملیات زمستانی از شکل‌گیری بحران‌ها جلوگیری کرده و سبب متقاعد‌سازی بهتر مسئولان و مردم خواهد شد .

    وی ضمن اشاره به امکانات و تجهیزات موجود در سطح کشور به‌منظور بکارگیری در عملیات زمستانی خاطرنشان کرد : ما می توانیم با اطلاع‌رسانی از رخداد‌ها ، از طریق رادیو و تلویزیون و رسانه‌های محلی از وقوع بحران پیشگیری کنیم . در عملیات موفق اربعین نیز تجربه اطلاع‌رسانی دقیق و به‌لحظه را مشاهده کردیم که سبب عدم تجمع مسافران در فرودگاه‌ها و افزایش رضایتمندی میان زائران شد .

    مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در ادامه به برگزاری کارگاه آموزشی عملیات زمستانی اشاره کرد و گفت : یکی از نقاط قوت برگزاری این کارگاه آموزشی انتقال تجربه و ارائه آموزش‌های کاربردی است که سبب ارتقا سطح آموزش و حرفه‌ای‌گری میان مسئولان و عوامل اجرایی عملیات زمستانی خواهد شد .

    کاپیتان نخجوانی تصریح کرد : می‌بایست پس از اتمام عملیات زمستانی بلافاصله ، کار ارزیابی عوامل و اقدامات در سطح فرودگاه‌های کشور انجام شده و نقاط قوت و ضعف برای سال آینده نیز استخراج و مشکلات ریشه‌یابی شود تا بهترین عملکرد و خدمات را همواره به مردم ارائه دهیم .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، ۹۴۶۱ زائر اربعین با ۸۶ پرواز از فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان به نجف اشرف اعزام و پذیرش شدند .

    |

    از آنجا که توسعه فرودگاه بین‌المللی مشهد در ارتقای جایگاه بین‌المللی ایران اهمیتی دوچندان دارد ؛ باید مسیر هوشمندسازی این فرودگاه تسریع پیدا کند .

    |

    طبق آمار رسمی برای نشست و برخاست ۲ هزار و ۲۳۰ پرواز و اعزام و پذیرش ۳۰۴ هزار و ۳۹۷ مسافر در این ایام مجوز صادر شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل در نشست و برخاست (یک هزار و ۶۴۴ پرواز) ۳۶ درصد و در اعزام و پذیرش (بیش از ۲۱۴ هزار مسافر) ۴۲ درصد رشد داشته است .

    |

    در طی این سال‌ها ، سازمان هواپیمایی کشوری ضمن برگزاری جلسات و همچنین نامه‌نگاری‌های متعدد ، به شرکت KLM اعلام شده بود که در صورت برقراری پروازهای عبوری و رساندن آن به سقف قبل از توقف ، پرداخت ریالی شرکت KLM در سال ۱۳۹۸ مورد تایید است ، اما KLM موضوع را نپذیرفت و بر لزوم پرداخت ...

    |

    موکب‌داران عراقی که از هفته گذشته وارد کشورمان شده‌اند ، کار خود را برای برپایی موکب در اطراف حرم مطهر امام هشتم شیعیان آغاز کرده‌اند و تا روز ۱۴ شهریورماه امسال از عزاداران امام رضا(ع) در اطراف حرم پذیرایی خواهند کرد .

    |

    نظرات کاربران