در حال بارگذاری ...
  • بهره برداری از مرکز پایش شبکه و زیرساخت مخابرات و فناوری اطلاعات هوانوردی فرودگاه تبریز

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مرکز پایش شبکه و زیرساخت مخابرات و فناوری اطلاعات هوانوردی فرودگاه تبریز مورد بهره برداری قرار گرفت .

    هدف از ایجاد این مرکز مانیتورینگ که با حضور مجید یارندی مدیرکل مخابرات و فناوری اطلاعات هوانوردی شرکت فرودگاه‌ها و رامین آذری مدیرکل فرودگاه‌های استان به بهره برداری رسید ، نظارت شبانه‌روزی​ بر فعالیت و عملکرد کلیه سرورها ، روترها ، سوئیچ‌ها و نیز کنترل ارتباطات و ترافیک داده‌های آن‌ها به منظور حصول اطمینان از پیوستگی ارائه سرویس‌های هوانوردی و فرودگاهی است .

    این پروژه به صورت یک ویدیووال با شش دستگاه نمایشگر صنعتی ۵۵ اینچ به صورت ماتریکس ۲×۳ به منظور پایش ۲۴ ساعته شبکه، زیرساخت و امنیت سایبری اداره کل فرودگاه‌های استان آذربایجان شرقی طراحی شده است .




    مطالب مرتبط

    در این روز مقرر شده با برگزاری آیین بزرگداشتی از خدمات مدیران اسبق و فعالان پیشکسوت عرصه‌های بازرگانی فرودگاه‌ها قدردانی و همزمان با این مراسم از عملکرد فرودگاه‌های برتر در بخش‌های مختلف مرتبط با حوزه‌های مختلف بازرگانی فرودگاهی ، تجلیل شود .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مسئول آموزش و امنیت فرودگاهی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت: در اجرای مقررات انکس‌های ۹ و ۱۷ ایکائو ، شرکت ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل مخابرات ، فناوری اطلاعات هوانوردی و امنیت فضای مجازی شرکت فرودگاه‌ها گفت : یکی از دستاوردهای متخصصین شرکت ...

    |

    تعداد پروازهای مسیر تهران توسط شرکت هواپیمایی ایران ایرتور از ۴ پرواز در هفته به ۱۲ پرواز رفت و برگشت افزایش یافته و شرکت هواپیمایی کارون نیز اقدام به برقراری پرواز در روزهای دوشنبه کرده‌ است .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران از برگزاری نشست سه جانبه تهران - مسقط - کراچی در آینده برای توافق روی نقاط ...

    |

    نظرات کاربران