در حال بارگذاری ...

بهره برداری از مرکز پایش شبکه و زیرساخت مخابرات و فناوری اطلاعات هوانوردی فرودگاه تبریز

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مرکز پایش شبکه و زیرساخت مخابرات و فناوری اطلاعات هوانوردی فرودگاه تبریز مورد بهره برداری قرار گرفت .

هدف از ایجاد این مرکز مانیتورینگ که با حضور مجید یارندی مدیرکل مخابرات و فناوری اطلاعات هوانوردی شرکت فرودگاه‌ها و رامین آذری مدیرکل فرودگاه‌های استان به بهره برداری رسید ، نظارت شبانه‌روزی​ بر فعالیت و عملکرد کلیه سرورها ، روترها ، سوئیچ‌ها و نیز کنترل ارتباطات و ترافیک داده‌های آن‌ها به منظور حصول اطمینان از پیوستگی ارائه سرویس‌های هوانوردی و فرودگاهی است .

این پروژه به صورت یک ویدیووال با شش دستگاه نمایشگر صنعتی ۵۵ اینچ به صورت ماتریکس ۲×۳ به منظور پایش ۲۴ ساعته شبکه، زیرساخت و امنیت سایبری اداره کل فرودگاه‌های استان آذربایجان شرقی طراحی شده است .




مطالب مرتبط

زائران خانه خدا از طریق فرودگاه‌های اصفهان ، مشهد ، شیراز ، ساری ، تبریز ، ارومیه ، یزد ، کرمان ، بوشهر ، زاهدان ، اهواز ، اردبیل ، بیرجند ، گرگان و بندرعباس به سرزمین وحی اعزام خواهند شد .

|

در قانون حمایت از سرمایه‌گذاری‌ها و برنامه هفتم توسعه ، ظرفیت‌های خوبی برای واگذاری فرودگاه‌ها به بخش‌خصوصی پیش‌بینی شده است و حضور بخش‌خصوصی در فرودگاه‌های کشور سرمایه‌گذاری‌های بزرگی را در صنعت فرودگاهی کشور فراهم می‌کند .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، سرپرست معاونت برنامه‌ریزی ، نظارت و امور اقتصادی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت : کارشناسان بازرگانی در ...

|

در این روز مقرر شده با برگزاری آیین بزرگداشتی از خدمات مدیران اسبق و فعالان پیشکسوت عرصه‌های بازرگانی فرودگاه‌ها قدردانی و همزمان با این مراسم از عملکرد فرودگاه‌های برتر در بخش‌های مختلف مرتبط با حوزه‌های مختلف بازرگانی فرودگاهی ، تجلیل شود .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مسئول آموزش و امنیت فرودگاهی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت: در اجرای مقررات انکس‌های ۹ و ۱۷ ایکائو ، شرکت ...

|

نظرات کاربران