در حال بارگذاری ...
  • افزایش ضریب امنیت فرودگاه یاسوج تا پایان سال جاری

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیر فرودگاه یاسوج گفت : با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته پنج اقدام اساسی در دستور کار فرودگاه شهدای یاسوج قرار گرفته و تا پایان سال شاهد افزایش ضریب امنیت فرودگاه خواهیم بود .

    عنایت انصاری‌فرد اظهار کرد : افزایش ضریب امنیت همواره جزو مهم‌ترین اولویت فرودگاه یاسوج بوده و تا پایان امسال با انجام پنج پروژه مهم شاهد تحقق این هدف خواهیم بود .

    وی با اشاره به اهم پروژه‌های امنیتی فرودگاه شهدای یاسوج گفت : خرید و نصب دو دستگاه اکسس کنترل برای نگهبانی درب آهن و ورودی سالن بارانداز، خرید و نصب یک دستگاه راهبند ضد تروریستی در محل درب آهن ، بهسازی فنس حفاظتی پیرامون سطوح پروازی ، نصب دوربین‌های مداربسته پیرامون دستگاه کمک‌ناوبری و محوطه انبار مرکزی فرودگاه و اجرای فیبرنوری پیرامون سطوح پروازی به‌منظور نصب دوربین‌های مداربسته و کنترل پایش تصویری سطوح پروازی از برنامه‌هایی است که تا پایان امسال با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد تومان انجام خواهد شد .

    مدیر فرودگاه یاسوج با بیان اینکه مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در فصل پاییز منتظر خبر خوش باشند ، گفت : از مهم ترین مطالبات و حقوق بر زمین مانده این استان ، موضوع برقراری پروازهای روزانه است که این نوید را می‌دهیم ، این مهم در دو ماه آینده محقق خواهد شد .

    انصاری‌فرد ضمن اشاره به تعداد پروازهای فرودگاه یاسوج گفت : در حال حاضر پرواز در مسیر تهران در روزهای شنبه و چهارشنبه برقرار است اما با توجه به تاکید رئیس جمهور مبنی بر افزایش پروازهای فرودگاه یاسوج و نیز پیگیری و رایزنی‌ مدیران استانی با شرکت هواپیمایی ماهان این تعداد افزایش می‌یابد .

    وی با اشاره به پروژه توسعه ایستگاه ایمنی‌زمینی و احداث سالن‌های آموزش و استراحت کارکنان ایمنی‌زمینی ، گفت : امروز (۲۲ مهرماه) ، زمین مورد نظر به پیمانکار تحویل داده می‌شود و طی قراردادی چهار ماهه این پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان انجام خواهد شد .




    مطالب مرتبط

    برای حفظ و ارتقا ایمنی پروازها و رفاه حال هم‌استانی‌ها ، خاصه مردم شریف شرق استان ، باند فرودگاه شهدای بم در بازه چهار ماهه تحویل پیمانکار شده است و پس از آن با چهره و فعالیتی جدید ، ایمن‌تر از پیش در خدمت همشهریان خواهد بود .

    |

    آبشارها و اماکن بسیار زیباى گردشگرى طبیعى استان ویژگی منحصر به فردی دارد و تاسیس شرکت هواپیمایی دناایر می‌تواند پذیرای گردشگرانی از سراسر جهان باشد و این خود می‌تواند رونق بسیار خوبى در صنعت توریست و ایجاد اشتغالزایى است .

    |

    این فرودگاه به‌لحاظ زیرساختی از آمادگی کامل برای برقراری پروازهای شبانه نیز برخوردار است و در صورت استقبال شرکت‌های هواپیمایی می‌توانیم میزبان پروازهای بیشتر در مقاصد جدید باشیم .

    |

    در حال حاضر پروژه بهسازی سطوح پروازی فرودگاه داراب با پیشرفت ۶۲ درصدی همراه و با سرعت مطلوب در حال انجام است .

    |

    پروژه مذکور با هزینه‌ای افزون بر ۴۲۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران اجرا می‌شود .

    |

    نظرات کاربران