در حال بارگذاری ...
  • امضا توافقنامه تبادل ترافیک هوایی (LOA) بین مراکز کنترل تهران و بغداد

    نحوه تبادل ترافیک هوایی بر اساس آخرین شرایط ترافیکی مورد بازنگری قرار گرفت و به‌روزرسانی شد . همچنین این تفاهنامه بر اساس آخرین استانداردها و شرایط ترافیک هوایی حاضر تنظیم شده است و بنابراین باعث تسهیل در کنترل ترافیک بین دو کشور و باعث افزایش ایمنی خواهد شد .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، سرپرست ادار‌ه‌کل کنترل ترافیک هوایی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت : توافقنامه تبادل ترافیک هوایی (LOA) بین مراکز کنترل تهران و بغداد به امضا رسید .

    احمد نیکنام در این باره افزود : نشست بررسی این تفاهمنامه با حضور مسئولانی از کنترل ترافیک هوایی کشور عراق ، سازمان هواپیمایی کشوری و اداره کل کنترل ترافیک هوایی ایران در دفتر معاون عملیاتی هوانوردی شرکت فرودگاه‌ها برگزار شد که طی این نشست ، تمامی مفاد این تفاهمنامه مورد بحث کارشناسی قرار گرفت و پس از ساعت‌ها بحث و تبادل نظر و رفع نواقص موجود ، این تفاهمنامه برای تایید نهایی و به‌منظور استفاده در نقاط تبادل ترافیک هوایی بین دو کشور به امضای اینجانب و همچنین "علی نعیم عباس" مدیرکل کنترل ترافیک هوایی عراق رسید .

    وی درباره نتایج این تفاهمنامه اظهار داشت : نحوه تبادل ترافیک هوایی بر اساس آخرین شرایط ترافیکی مورد بازنگری قرار گرفت و به‌روزرسانی شد . همچنین این تفاهنامه بر اساس آخرین استانداردها و شرایط ترافیک هوایی حاضر تنظیم شده است و بنابراین باعث تسهیل در کنترل ترافیک بین دو کشور و باعث افزایش ایمنی خواهد شد .

    به گفته سرپرست ادار‌ه‌کل کنترل ترافیک هوایی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران ، زمان اجرای این تفاهم نامه ۳۰ مهر ۱۴۰۲ خواهد بود .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، ۹۴۶۱ زائر اربعین با ۸۶ پرواز از فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان به نجف اشرف اعزام و پذیرش شدند .

    |

    از آنجا که توسعه فرودگاه بین‌المللی مشهد در ارتقای جایگاه بین‌المللی ایران اهمیتی دوچندان دارد ؛ باید مسیر هوشمندسازی این فرودگاه تسریع پیدا کند .

    |

    در طی این سال‌ها ، سازمان هواپیمایی کشوری ضمن برگزاری جلسات و همچنین نامه‌نگاری‌های متعدد ، به شرکت KLM اعلام شده بود که در صورت برقراری پروازهای عبوری و رساندن آن به سقف قبل از توقف ، پرداخت ریالی شرکت KLM در سال ۱۳۹۸ مورد تایید است ، اما KLM موضوع را نپذیرفت و بر لزوم پرداخت ...

    |

    موکب‌داران عراقی که از هفته گذشته وارد کشورمان شده‌اند ، کار خود را برای برپایی موکب در اطراف حرم مطهر امام هشتم شیعیان آغاز کرده‌اند و تا روز ۱۴ شهریورماه امسال از عزاداران امام رضا(ع) در اطراف حرم پذیرایی خواهند کرد .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل مخابرات ، فناوری اطلاعات هوانوردی و امنیت فضای مجازی شرکت فرودگاه‌ها گفت : یکی از دستاوردهای متخصصین شرکت ...

    |

    نظرات کاربران