در حال بارگذاری ...
  • بازسازی و تعویض خطوط ریلی بلاک ایستگاه عباسی - ایستگاه تبریز

    با توجه به اینکه این مسیر یکی از پر ترددترین بلاک‌های اداره کل راه‌آهن منطقه آذربایجان است با تلاش‌های بی‌وقفه همکاران از زمان آغاز عملیات بازسازی تاکنون ۱۰ کیلومتر از این پروژه تکمیل شده است .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راه آهن منطقه آذربایجان از آغاز عملیات بازسازی و تعویض خطوط ریلی بلاک ایستگاه عباسی - ایستگاه تبریز خبر داد .

    محمدرضا قربانی گفت : عملیات بازسازی و بهسازی خطوط ریلی بلاک ایستگاه عباسی - ایستگاه تبریز به طول ۱۶ کیلومتر از تابستان امسال آغاز شده و روزانه با تعوض ۲۵۰ متر از خطوط ریلی ادامه دارد .

    قربانی افزود : با توجه به اینکه این مسیر یکی از پر ترددترین بلاک‌های اداره کل راه‌آهن منطقه آذربایجان است با تلاش‌های بی‌وقفه همکاران از زمان آغاز عملیات بازسازی تاکنون ۱۰ کیلومتر از این پروژه تکمیل شده است .

    وی تصریح کرد : بازسازی خطوط ریلی این بلاک شامل تعویض ریل از ۳۳ Uبه ۶۰ R ، تامین و جایگزینی ادوات اتصالی و خطی جدید و جوش درز ریل است . افزایش سرعت قطار در مسیر ، افزایش تناژ بار قطارهای باری و امنیت بالای خط ریلی از مزیت‌های این پروژه است .




    مطالب مرتبط

    راه‌آهن منطقه آذربایجان امسال با جابه‌جایی ۱۸۸ میلیون تن کیلومتر بار با تلاش‌های شبانه روزی کارکنان زحمت کش ، رکورد تازه‌ای را به ثبت رسانده است که این مقدار در سال گذشته ۱۳۶ میلیون تن کیلومتر بود .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ یکی از مواردی که در سال‌های گذشته منجر به افت ضریب ایمنی در قطارهای باری کشور شده بود ، وجود واگن‌های باری بدون ترمز ...

    |

    تاکنون حدود ۵۰ رام قطار در این مسیر عبور کرده است . با توجه‌ به اینکه مسیر نیاز به تعمیرات و نگهداری خاصی دارد و هنوز پروژه به‌صورت کامل رفع نقص نشده و به ظرفیت نهایی نرسیده، با رعایت مسائل ایمنی در حال بهره‌برداری است ؛ برنامه‌ریزی شده تا بتوانیم فعلاً حداقل ۴ رام قطار تجاری ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرعامل شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران با اشاره به احداث و بهره‌برداری از ۸۸۳ کیلومتر خطوط ریلی در دولت سیزدهم ، از ...

    |

    اگر بخواهیم عملکرد راه‌آهن را در حوزه حمل بار و مسافر (با وجود همه مشکلات ناشی از ناترازی‌های منابع بودجه در حوزه نگهداری و تعمیرات) مورد ارزیابی کمی و کیفی قرار دهیم ، دو شاخص حمل ریلی یعنی مجموع تن کیلومتر جابجایی بار و نفر کیلومتر جابجایی مسافر ریلی و شاخص بهره‌وری ...

    |

    نظرات کاربران