در حال بارگذاری ...
  • آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری برای بازه زمانی آبان ماه

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، پیش فروش بلیت قطارهای مسافری برای بازه زمانی ۱۴۰۲/۸/۱ تا ۱۴۰۲/۸/۳۰ (مسیرهای رفت تا تاریخ ۱۴۰۲/۸/۳۰ و مسیرهای برگشت تا تاریخ ۱۴۰۲/۹/۱) ، روز چهارشنبه ۱۹ مهرماه آغاز می شود .

    فروش بلیت به صورت همزمان در مراکز فروش حضوری و غیرحضوری از ساعت ۹ صبح روز چهارشنبه ۱۹ مهرماه آغاز می‌شود .

    هموطنان عزیز برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به صورت شبانه روزی با سامانه اطلاع رسانی راه آهن به شماره ۰۲۱۵۱۴۹ تماس بگیرند یا به پایگاه اینترنتی www.rai.ir مراجعه کنند .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، بهره‌برداری از راه‌آهن یزد - اقلید ، ضمن ورود ۴ میلیون تن بار به شبکه ریلی ، کاهشی ۴ ساعته در مسیر ریلی شیراز - مشهد و کاهش ...

    |

    پیش فروش حضوری بلیت های این بازه زمانی ، ۳ ساعت بعد ، از ساعت ۱۷ روز سه شنبه ۲۵ اردیبهشت از طریق مراکز مجاز فروش حضوری و از میان بلیت های باقیمانده انجام می پذیرد .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، پیش فروش بلیت قطارهای مسافری برای بازه زمانی ۱۸ تا ۳۱ فروردین از روز پنج شنبه ۹ فروردین آغاز می شود .

    |

    امیدواریم با توجه‌ به سرعت خوبی که روند اجرای این طرح دارد بتوانیم در آینده نزدیک با حرکت مستقیم قطار تهران - کربلا ، شاهد وصل ۳۶ کیلومتر حلقه مفقودی بین دو کشور باشیم .

    |

    قطارهای مسافری به شکل ۲۴ ساعته از ایستگاه خرمشهر تا نقطه صفر مرزی شلمچه که حدود ۲۰ کیلومتر است اقدام به حمل رایگان مسافران می‌کنند همچنین در برگشت هم زائران امام حسین(ع) از نقطه صفر مرزی به خرمشهر به‌صورت ریلی جابه‌جا می‌شوند .

    |

    نظرات کاربران