در حال بارگذاری ...

آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری برای بازه زمانی آبان ماه

به گزارش پرتال حمل و نقل ، پیش فروش بلیت قطارهای مسافری برای بازه زمانی ۱۴۰۲/۸/۱ تا ۱۴۰۲/۸/۳۰ (مسیرهای رفت تا تاریخ ۱۴۰۲/۸/۳۰ و مسیرهای برگشت تا تاریخ ۱۴۰۲/۹/۱) ، روز چهارشنبه ۱۹ مهرماه آغاز می شود .

فروش بلیت به صورت همزمان در مراکز فروش حضوری و غیرحضوری از ساعت ۹ صبح روز چهارشنبه ۱۹ مهرماه آغاز می‌شود .

هموطنان عزیز برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به صورت شبانه روزی با سامانه اطلاع رسانی راه آهن به شماره ۰۲۱۵۱۴۹ تماس بگیرند یا به پایگاه اینترنتی www.rai.ir مراجعه کنند .




مطالب مرتبط

هموطنان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به صورت شبانه‌روزی با سامانه اطلاع‌رسانی راه‌آهن به شماره ۰۲۱۵۱۴۹ تماس بگیرند یا به پایگاه اینترنتی www.rai.ir مراجعه کنند .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، بهره‌برداری از راه‌آهن یزد - اقلید ، ضمن ورود ۴ میلیون تن بار به شبکه ریلی ، کاهشی ۴ ساعته در مسیر ریلی شیراز - مشهد و کاهش ...

|

پیش فروش حضوری بلیت های این بازه زمانی ، ۳ ساعت بعد ، از ساعت ۱۷ روز سه شنبه ۲۵ اردیبهشت از طریق مراکز مجاز فروش حضوری و از میان بلیت های باقیمانده انجام می پذیرد .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، پیش فروش بلیت قطارهای مسافری برای بازه زمانی ۱۸ تا ۳۱ فروردین از روز پنج شنبه ۹ فروردین آغاز می شود .

|

بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته ، فروش حضوری بلیت‌ قطارهای ایام یاد شده ، ۲ ساعت بعد از فروش اینترنتی ، از ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه ۲۶ شهریور از طریق کلیه دفاتر مجاز فروش حضوری و از میان بلیت‌های باقی مانده انجام خواهد شد .

|

نظرات کاربران