در حال بارگذاری ...
  • افزایش کیفیت خدمات دهی در ایستگاه راه‌آهن خاوران - تبریز

    با رایزنی و مکاتبات با شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور در تلاشیم نواقص موجود در ایستگاه خاوران تبریز را برطرف نمایم تا کیفت خدمات دهی برای مسافران ایستگاه خاوران - تبریز را بالا ببریم .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون مسافری راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران از رایزنی با شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور برای رفع نواقص موجود در ایستگاه خاوران - تبریز و افزایش کیفت خدمات دهی به مسافران خبر داد .

    شورای اداری اداره کل راه‌آهن منطقه آذربایجان با حضور میرحسن موسوی معاون مسافری راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران و محمدرضا قربانی مدیرکل راه‌آهن منطقه آذربایجان برگزار شد .

    مدیرکل راه‌آهن منطقه آذربایجان در جلسه شورای اداری این اداره کل ضمن خیر مقدم به معاون مسافری راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران و اعضای حاضر گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های اداره کل ارایه کرد .

    قربانی در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از ایستگاه خاوران - تبریز گفت : همکاران اداره کل راه‌آهن منطقه آذربایجان با تلاش‌های شبانه‌روزی سعی می‌کنند خدمات بهتری به مسافران این ایستگاه ارایه بدهند .

    در ادامه جلسه شورای اداری موسوی ضمن قدردانی از فعالیت‌های مدیریت و کارکنان اداره کل راه‌آهن آذربایجان اظهار داشت : با رایزنی و مکاتبات با شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور در تلاشیم نواقص موجود در ایستگاه خاوران - تبریز را برطرف نمایم تا کیفت خدمات دهی برای مسافران ایستگاه خاوران تبریز را بالا ببریم .




    مطالب مرتبط

    امیدواریم با توجه‌ به سرعت خوبی که روند اجرای این طرح دارد بتوانیم در آینده نزدیک با حرکت مستقیم قطار تهران - کربلا ، شاهد وصل ۳۶ کیلومتر حلقه مفقودی بین دو کشور باشیم .

    |

    به منظور اجرای طرح اتصال شهرک انرژی به راه‌آهن سراسری ۱۳ هزار تن ریل ملی در راستای حمایت از تولید داخل از ذوب آهن اصفهان خریداری شده است که قرارداد آن اسفندماه سال گذشته بین این مجتمع عظیم صنعتی و هلدینگ پترو پالایش اصفهان منعقد شد و مقدمات لازم برای انتخاب پیمانکار این طرح ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان از بهره برداری از پل بزرگ روگذر باند دوم محور زاهدان - خاش با راه آهن در چند روز ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور گفت : شرکت مادر تخصصی ساخت و توسعه با افتتاح بیش از ۱۲۰۰ کیلومتر انواع ...

    |

    قطارهای مسافری به شکل ۲۴ ساعته از ایستگاه خرمشهر تا نقطه صفر مرزی شلمچه که حدود ۲۰ کیلومتر است اقدام به حمل رایگان مسافران می‌کنند همچنین در برگشت هم زائران امام حسین(ع) از نقطه صفر مرزی به خرمشهر به‌صورت ریلی جابه‌جا می‌شوند .

    |

    نظرات کاربران