افزایش کیفیت خدمات دهی در ایستگاه راهآهن خاوران - تبریز
با رایزنی و مکاتبات با شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حملونقل کشور در تلاشیم نواقص موجود در ایستگاه خاوران تبریز را برطرف نمایم تا کیفت خدمات دهی برای مسافران ایستگاه خاوران - تبریز را بالا ببریم .
به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون مسافری راهآهن جمهوری اسلامی ایران از رایزنی با شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حملونقل کشور برای رفع نواقص موجود در ایستگاه خاوران - تبریز و افزایش کیفت خدمات دهی به مسافران خبر داد .
شورای اداری اداره کل راهآهن منطقه آذربایجان با حضور میرحسن موسوی معاون مسافری راهآهن جمهوری اسلامی ایران و محمدرضا قربانی مدیرکل راهآهن منطقه آذربایجان برگزار شد .
مدیرکل راهآهن منطقه آذربایجان در جلسه شورای اداری این اداره کل ضمن خیر مقدم به معاون مسافری راهآهن جمهوری اسلامی ایران و اعضای حاضر گزارشی از اقدامات و فعالیتهای اداره کل ارایه کرد .
قربانی در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از ایستگاه خاوران - تبریز گفت : همکاران اداره کل راهآهن منطقه آذربایجان با تلاشهای شبانهروزی سعی میکنند خدمات بهتری به مسافران این ایستگاه ارایه بدهند .
در ادامه جلسه شورای اداری موسوی ضمن قدردانی از فعالیتهای مدیریت و کارکنان اداره کل راهآهن آذربایجان اظهار داشت : با رایزنی و مکاتبات با شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حملونقل کشور در تلاشیم نواقص موجود در ایستگاه خاوران - تبریز را برطرف نمایم تا کیفت خدمات دهی برای مسافران ایستگاه خاوران تبریز را بالا ببریم .