در حال بارگذاری ...

افزایش کیفیت خدمات دهی در ایستگاه راه‌آهن خاوران - تبریز

با رایزنی و مکاتبات با شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور در تلاشیم نواقص موجود در ایستگاه خاوران تبریز را برطرف نمایم تا کیفت خدمات دهی برای مسافران ایستگاه خاوران - تبریز را بالا ببریم .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون مسافری راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران از رایزنی با شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور برای رفع نواقص موجود در ایستگاه خاوران - تبریز و افزایش کیفت خدمات دهی به مسافران خبر داد .

شورای اداری اداره کل راه‌آهن منطقه آذربایجان با حضور میرحسن موسوی معاون مسافری راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران و محمدرضا قربانی مدیرکل راه‌آهن منطقه آذربایجان برگزار شد .

مدیرکل راه‌آهن منطقه آذربایجان در جلسه شورای اداری این اداره کل ضمن خیر مقدم به معاون مسافری راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران و اعضای حاضر گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های اداره کل ارایه کرد .

قربانی در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از ایستگاه خاوران - تبریز گفت : همکاران اداره کل راه‌آهن منطقه آذربایجان با تلاش‌های شبانه‌روزی سعی می‌کنند خدمات بهتری به مسافران این ایستگاه ارایه بدهند .

در ادامه جلسه شورای اداری موسوی ضمن قدردانی از فعالیت‌های مدیریت و کارکنان اداره کل راه‌آهن آذربایجان اظهار داشت : با رایزنی و مکاتبات با شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور در تلاشیم نواقص موجود در ایستگاه خاوران - تبریز را برطرف نمایم تا کیفت خدمات دهی برای مسافران ایستگاه خاوران تبریز را بالا ببریم .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران برگزار شد و طی این مراسم ، جبارعلی ذاکری به عنوان مدیرعامل ...

|

هموطنان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به صورت شبانه‌روزی با سامانه اطلاع‌رسانی راه‌آهن به شماره ۰۲۱۵۱۴۹ تماس بگیرند یا به پایگاه اینترنتی www.rai.ir مراجعه کنند .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، در ششمین نشست از سلسله نشست‌های شورای سیاست‌گذاری ، هماهنگی و تحول حمل و نقل کشور ضمن ارایه گزارشی از آخرین وضعیت ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرعامل شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران ، درگذشت دو نفر از همکاران اداره کل راه‌آهن هرمزگان در سانحه قطار باری در ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، سید میعاد صالحی ، مدیرعامل سابق شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران ، در جلسه تودیع و معارفه مدیرعامل راه‌آهن که امروز با ...

|

نظرات کاربران