در حال بارگذاری ...
  • افزایش پروازهای هواپیمایی ماهان در مسیر تهران - شیراز و بالعکس

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیر کل فرودگاه‌های استان فارس از افزایش پروازهای شرکت هواپیمایی ماهان در مسیر تهران - شیراز - تهران خبر داد و اعلام کرد : این شرکت هواپیمایی با انجام ۱۲ پرواز هفتگی اقدام به جابجایی مسافران می کند .

    فخرالدین کشاورز از افزایش پروازهای شرکت هواپیمایی ماهان در مسیر تهران - شیراز - تهران خبر داد .

    مدیر کل فرودگاه‌های استان فارس اظهار کرد : با پیگیری و برنامه‌ریزی‌های انجام شده ، در راستای افزایش پروازهای داخلی و تسهیل در تردد مسافران ، شرکت هواپیمایی ماهان با انجام ۱۲ پرواز هفتگی اقدام به جا به جایی مسافران می کند .

    وی با اعلام اینکه پروازهای مذکور با استفاده از ناوگان BAE/RJ انجام می‌شود ، افزود : شرکت هواپیمایی ماهان روزهای شنبه با ساعت ورود ۰۹:۱۰ و خروج ۱۰ ، یکشنبه و سه‌شنبه ورود ۰۹:۲۵ و خروج ۱۰:۱۶ ، دوشنبه ورود ۱۳:۰۰ و خروج ۱۳:۵۰ ، چهارشنبه ورود ۲۰:۴۰ و خروج ۲۱:۳۰ ، پنج شنبه و جمعه ورود ۰۹:۵۵ و خروج ۱۰:۴۵ در مسیر تهران - شیراز - تهران فعالیت پروازی دارد .

    کشاورز یادآور شد : در ایام اربعین ۳۹ پرواز فوق العاده ورود و خروج از ۸ شهریور تا ۲۰ شهریور ماه در مسیر شیراز به نجف و بالعکس انجام شد .

    وی در خاتمه تصریح کرد : در حال حاضر از مبدأ شیراز به ۱۹ مسیر داخلی پرواز ورود و خروج صورت می‌پذیرد .

     




    مطالب مرتبط

    با توجه به شرایط فرودگاه و محدودیت پروازی ، عملیات مذکور به مدت ۱۲ شب با نظارت اداره فنی و مهندسی فرودگاه بین‌المللی شیراز انجام شد .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیر کل فرودگاه‌های استان فارس گفت : در راستای الزامات سازمان هواپیمایی کشوری برای عملیاتی شدن فرودگاه شهدای زرقان ، دو ...

    |

    شرکت‌های هواپیمایی پارس ، کیش ، آسمان ، کاسپین ، ساها و زاگرس زائران را در این مسیر جابه‌جا کردند .

    |

    زائران اربعین حسینی می‌توانند بلیت پروازی را با قیمت مصوب سازمان هواپیمایی کشوری از طریق سایت شرکت‌های هواپیمای تهیه کنند .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، طرح جامع و توسعه فرودگاه شهدای فسا در جریان بازدید میدانی نماینده شهرستان فسا در مجلس ، مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس و ...

    |

    نظرات کاربران