در حال بارگذاری ...
  • جذب و حمل بار سیمان صادراتی در راه‌آهن شمال‌ شرق (۱)

    این محموله صادراتی که بارگیری و حمل آن از طریق خطوط ریلی پس از چند سال وقفه از سر گرفته شده است ، ظرفیت بارگیری و جابه‌جایی ماهیانه ۲۰ هزار تن از طریق خطوط ریلی را دارد .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راه‌آهن شمال‌شرق (۱) از بارگیری محموله سیمان از ایستگاه شاهرود خبر داد و گفت : کار جذب ، بارگیری و حمل محموله جدید ریلی آغاز شد .

    فرشاد زادخور گفت : در راستای اهداف راه‌آهن در جذب و شناسایی چشمه‌های بار و با رایزنی و توافقات صورت گرفته با  شرکت سیمان شاهرود ، بارگیری و حمل سیمان از مبدا ایستگاه راه‌آهن شاهرود به مقصد بندر امیر آباد در دستور کار قرارگرفته و اولین محموله مورد نظر بارگیری و از طریق خطوط ریلی حمل شد .

    زاد خور افزود : این محموله صادراتی که بارگیری و حمل آن از طریق خطوط ریلی پس از چند سال وقفه از سر گرفته شده است ، ظرفیت بارگیری و جابه‌جایی ماهیانه ۲۰ هزار تن از طریق خطوط ریلی را دارد . تمام تلاش خود را برای افزایش سرعت بازرگانی و رضایت مشتریان و صاحبان کالا برای تداوم همکاری و حمل و جذب بار بکار می‌گیریم .




    مطالب مرتبط

    تاکنون حدود ۵۰ رام قطار در این مسیر عبور کرده است . با توجه‌ به اینکه مسیر نیاز به تعمیرات و نگهداری خاصی دارد و هنوز پروژه به‌صورت کامل رفع نقص نشده و به ظرفیت نهایی نرسیده، با رعایت مسائل ایمنی در حال بهره‌برداری است ؛ برنامه‌ریزی شده تا بتوانیم فعلاً حداقل ۴ رام قطار تجاری ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرعامل شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران با اشاره به احداث و بهره‌برداری از ۸۸۳ کیلومتر خطوط ریلی در دولت سیزدهم ، از ...

    |

    راه‌آهن منطقه آذربایجان امسال با جابه‌جایی ۱۸۸ میلیون تن کیلومتر بار با تلاش‌های شبانه روزی کارکنان زحمت کش ، رکورد تازه‌ای را به ثبت رسانده است که این مقدار در سال گذشته ۱۳۶ میلیون تن کیلومتر بود .

    |

    ۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تن کالا در دولت سیزدهم توسط خطوط ریلی ترانزیت شده است که نسبت به دوره مشابه خود در دولت گذشته افزایش ۷۰ درصدی دارد .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ یکی از مواردی که در سال‌های گذشته منجر به افت ضریب ایمنی در قطارهای باری کشور شده بود ، وجود واگن‌های باری بدون ترمز ...

    |

    نظرات کاربران