در حال بارگذاری ...
  • امضا تفاهم‌نامه تامین ۱۰۰ دستگاه لکوموتیو و ۲۵۰۰ دستگاه واگن باری میان شرکت راه آهن و بنیاد مستضعفان

    امیدواریم با امضای این تفاهم‌نامه جهشی در عبور از گلوگاه‌ها در حوزه حمل‌ونقل ریلی داشته باشیم . این تفاهم‌نامه می‌تواند الگویی برای سرمایه‌گذاری سایر شرکت‌ها جهت سرمایه‌گذاری در صنعت حمل‌ونقل ریلی باشد .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، تفاهم‌نامه تامین ۱۰۰ دستگاه لکوموتیو و ۲۵۰۰ دستگاه واگن باری با حضور مدیرعامل شرکت راه‌آهن در نمایشگاه حمل‌ونقل ریلی امضا شد .

    سید میعاد صالحی مدیرعامل شرکت راه‌آهن در مراسم امضای تفاهم‌نامه تامین ۱۰۰ دستگاه لکوموتیو و ۲۵۰۰ دستگاه واگن باری گفت : با توجه به اهتمام دولت سیزدهم جهت توسعه حمل‌ونقل ریلی ، از ابتدای شروع به کار ، پیگیری‌ها جهت مشارکت با بخش‌های دولتی و خصوصی آغاز شد .

    وی افزود : طی یک سال گذشته ، با توجه به مذاکراتی که با رئیس بنیاد مستضعفان صورت گرفت ، از سرمایه‌گذاری در حوزه حمل‌ونقل ریلی استقبال کردند . با تلاش بنیاد مستضعفان هلدینگ جدید حمل‌ونقل ریلی بنیاد مستضعفان راه‌اندازی و به مرحله امضای تفاهم‌نامه به منظور تامین ۱۰۰ دستگاه لکوموتیو و ۲۵۰۰ دستگاه واگن باری انجامید .

    معاون وزیر راه و شهرسازی گفت : امیدواریم با امضای این تفاهم‌نامه جهشی در عبور از گلوگاه‌ها در حوزه حمل‌ونقل ریلی داشته باشیم . این تفاهم‌نامه می‌تواند الگویی برای سرمایه‌گذاری سایر شرکت‌ها جهت سرمایه‌گذاری در صنعت حمل‌ونقل ریلی باشد .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرعامل شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران با اشاره به احداث و بهره‌برداری از ۸۸۳ کیلومتر خطوط ریلی در دولت سیزدهم ، از ...

    |

    در سال ۱۴۰۳ با توجه به شعار سال و احکام برنامه هفتم توسعه تلاش می‌کنیم تا نهضت احیای خطوط متوقف را با کمک مردم به پیش ببریم و در این راستا ۵۰ لکوموتیو متوقف را به مزایده خواهیم گذاشت تا آنها را احیا کنیم .

    |

    در زمینه خودکفایی در حوزه‌های لکوموتیو به‌ویژه موتور به دستاوردهای خوبی دست یافته‌ایم . در سال ۱۴۰۳ با توجه به شعار سال و احکام برنامه هفتم توسعه تلاش می‌کنیم تا نهضت احیای لکوموتیوهای متوقف را با کمک مردم به پیش ببریم و در این راستا ۵۰ لکوموتیو متوقف را به مزایده خواهیم ...

    |

    امیدواریم با توجه‌ به سرعت خوبی که روند اجرای این طرح دارد بتوانیم در آینده نزدیک با حرکت مستقیم قطار تهران - کربلا ، شاهد وصل ۳۶ کیلومتر حلقه مفقودی بین دو کشور باشیم .

    |

    قطارهای مسافری به شکل ۲۴ ساعته از ایستگاه خرمشهر تا نقطه صفر مرزی شلمچه که حدود ۲۰ کیلومتر است اقدام به حمل رایگان مسافران می‌کنند همچنین در برگشت هم زائران امام حسین(ع) از نقطه صفر مرزی به خرمشهر به‌صورت ریلی جابه‌جا می‌شوند .

    |

    نظرات کاربران