در حال بارگذاری ...

امضا تفاهم‌نامه تامین ۱۰۰ دستگاه لکوموتیو و ۲۵۰۰ دستگاه واگن باری میان شرکت راه آهن و بنیاد مستضعفان

امیدواریم با امضای این تفاهم‌نامه جهشی در عبور از گلوگاه‌ها در حوزه حمل‌ونقل ریلی داشته باشیم . این تفاهم‌نامه می‌تواند الگویی برای سرمایه‌گذاری سایر شرکت‌ها جهت سرمایه‌گذاری در صنعت حمل‌ونقل ریلی باشد .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، تفاهم‌نامه تامین ۱۰۰ دستگاه لکوموتیو و ۲۵۰۰ دستگاه واگن باری با حضور مدیرعامل شرکت راه‌آهن در نمایشگاه حمل‌ونقل ریلی امضا شد .

سید میعاد صالحی مدیرعامل شرکت راه‌آهن در مراسم امضای تفاهم‌نامه تامین ۱۰۰ دستگاه لکوموتیو و ۲۵۰۰ دستگاه واگن باری گفت : با توجه به اهتمام دولت سیزدهم جهت توسعه حمل‌ونقل ریلی ، از ابتدای شروع به کار ، پیگیری‌ها جهت مشارکت با بخش‌های دولتی و خصوصی آغاز شد .

وی افزود : طی یک سال گذشته ، با توجه به مذاکراتی که با رئیس بنیاد مستضعفان صورت گرفت ، از سرمایه‌گذاری در حوزه حمل‌ونقل ریلی استقبال کردند . با تلاش بنیاد مستضعفان هلدینگ جدید حمل‌ونقل ریلی بنیاد مستضعفان راه‌اندازی و به مرحله امضای تفاهم‌نامه به منظور تامین ۱۰۰ دستگاه لکوموتیو و ۲۵۰۰ دستگاه واگن باری انجامید .

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت : امیدواریم با امضای این تفاهم‌نامه جهشی در عبور از گلوگاه‌ها در حوزه حمل‌ونقل ریلی داشته باشیم . این تفاهم‌نامه می‌تواند الگویی برای سرمایه‌گذاری سایر شرکت‌ها جهت سرمایه‌گذاری در صنعت حمل‌ونقل ریلی باشد .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرعامل شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران با اشاره به احداث و بهره‌برداری از ۸۸۳ کیلومتر خطوط ریلی در دولت سیزدهم ، از ...

|

در سال ۱۴۰۳ با توجه به شعار سال و احکام برنامه هفتم توسعه تلاش می‌کنیم تا نهضت احیای خطوط متوقف را با کمک مردم به پیش ببریم و در این راستا ۵۰ لکوموتیو متوقف را به مزایده خواهیم گذاشت تا آنها را احیا کنیم .

|

در زمینه خودکفایی در حوزه‌های لکوموتیو به‌ویژه موتور به دستاوردهای خوبی دست یافته‌ایم . در سال ۱۴۰۳ با توجه به شعار سال و احکام برنامه هفتم توسعه تلاش می‌کنیم تا نهضت احیای لکوموتیوهای متوقف را با کمک مردم به پیش ببریم و در این راستا ۵۰ لکوموتیو متوقف را به مزایده خواهیم ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، در ششمین نشست از سلسله نشست‌های شورای سیاست‌گذاری ، هماهنگی و تحول حمل و نقل کشور ضمن ارایه گزارشی از آخرین وضعیت ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، سید میعاد صالحی ، مدیرعامل سابق شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران ، در جلسه تودیع و معارفه مدیرعامل راه‌آهن که امروز با ...

|

نظرات کاربران