پاسخگویی به بیش از ۷۲ هزار تماس در مرکز مدیریت راههای استان کرمانشاه
در حوزه حمل و نقل کالا یک هزار و ۱۹۶ تماس ، حمل و نقل مسافر ۲۴۱ تماس و حوزه راهداری ۷۱۰ تماس بوده است که این شکایات با ارجاع به حوزه های مختلف رسیدگی و پاسخ داده شده است .
به گزارش پرتال حمل و نقل ، رییس مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای استان کرمانشاه گفت : طی ۵ ماهه سالجاری بیش از ۷۲ هزار تماس با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راههای استان کرمانشاه پاسخگویی شده است .
عمران قیاسی گفت : طی ۵ ماهه سالجاری ، ۷۲ هزار و ۵۵۸ تماس با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راههای استان کرمانشاه پاسخگویی شده است . کارشناسان مرکز مدیریت راهها به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات ، شکایات و پیشنهادات هموطنان هستند و طی ۵ ماهه سال جاری ۹ هزار و ۱۱۳ تماس را پاسخ داده اند .
قیاسی افزود : هموطنان می توانند کلیه شکایت خود را در حوزه راهداری ، حمل و نقل مسافر و کالا با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه ها مطرح و با دریافت کد پیگیری در جریان اقدامات انجام شده قرار گیرند .
وی درباره شکایات ثبت شده در سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه ها طی ۵ ماهه گذشته گفت : در حوزه حمل و نقل کالا یک هزار و ۱۹۶ تماس ، حمل و نقل مسافر ۲۴۱ تماس و حوزه راهداری ۷۱۰ تماس بوده است که این شکایات با ارجاع به حوزه های مختلف رسیدگی و پاسخ داده شده است .
قیاسی درباره بخش گویای سامانه ۱۴۱ گفت : این بخش از سامانه با شماره گیری ۱۴۱ به صورت گویا جهت راهنمایی هموطنان بصورت دائم بروزرسانی میشود و در این بخش از وضعیت آب و هوا ، انسداد راهها ، وضعیت جاده در محورهای کوهستانی ، ترافیک موجود در محورهای مواصلاتی و ... را به اطلاع تماس گیرنده می رساند . طی ۵ ماهه گذشته ، ۶۳ هزار و ۴۴۵ تماس با بخش گویای سامانه ۱۴۱ گرفته شده و هموطنان اطلاعات محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه را دریافت کرده اند .
رییس مرکز مدیریت راه های استان کرمانشاه در پایان افزود : سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه ها ، پل ارتباطی کاربران جادهای با اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه است و می توانند شکایات ، انتقادات و پیشنهادات خود را از طریق این سامانه اعلام کنند تا در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به رسیدگی و پاسخگویی اقدام شود .