در حال بارگذاری ...
  • پاسخگویی به بیش از ۷۲ هزار تماس در مرکز مدیریت راه‌های استان کرمانشاه

    در حوزه حمل و نقل کالا یک هزار و ۱۹۶ تماس ، حمل و نقل مسافر ۲۴۱ تماس و حوزه راهداری ۷۱۰ تماس بوده است که این شکایات با ارجاع به حوزه های مختلف رسیدگی و پاسخ داده شده است .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت : طی ۵ ماهه سال‌جاری بیش از ۷۲ هزار تماس با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های استان کرمانشاه پاسخگویی شده است .

    عمران قیاسی گفت : طی ۵ ماهه سال‌جاری ، ۷۲ هزار و ۵۵۸ تماس با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های استان کرمانشاه پاسخگویی شده است . کارشناسان مرکز مدیریت راه‌ها به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات ، شکایات و پیشنهادات هموطنان هستند و طی ۵ ماهه سال‌ جاری ۹ هزار و ۱۱۳ تماس را پاسخ داده اند .

    قیاسی افزود : هموطنان می توانند کلیه شکایت خود را در حوزه راهداری ، حمل و نقل مسافر و کالا با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه ها مطرح و با دریافت کد پیگیری در جریان اقدامات انجام شده قرار گیرند .

    وی درباره شکایات ثبت شده در سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه ها طی ۵ ماهه گذشته گفت : در حوزه حمل و نقل کالا یک هزار و ۱۹۶ تماس ، حمل و نقل مسافر ۲۴۱ تماس و حوزه راهداری ۷۱۰ تماس بوده است که این شکایات با ارجاع به حوزه های مختلف رسیدگی و پاسخ داده شده است .

    قیاسی درباره بخش گویای سامانه ۱۴۱ گفت : این بخش از سامانه با شماره گیری ۱۴۱ به صورت گویا جهت راهنمایی هموطنان بصورت دائم بروزرسانی می‌شود و در این بخش از وضعیت آب و هوا ، انسداد راه‌ها ، وضعیت جاده در محورهای کوهستانی ، ترافیک موجود در محورهای مواصلاتی و ... را به اطلاع تماس گیرنده می رساند . طی ۵ ماهه گذشته ، ۶۳ هزار و ۴۴۵ تماس با بخش گویای سامانه ۱۴۱ گرفته شده و هموطنان اطلاعات محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه را دریافت کرده اند .

    رییس مرکز مدیریت راه های استان کرمانشاه در پایان افزود : سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه ها ، پل ارتباطی کاربران جاده‌ای با اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه است و می توانند شکایات ، انتقادات و پیشنهادات خود را از طریق این سامانه اعلام کنند تا در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به رسیدگی و پاسخگویی اقدام شود .




    مطالب مرتبط

    با وجود انجام عملیات نگهداری راه ، تردد هم‌زمان با اجرای عملیات امکان‌پذیر است و رانندگان می‌توانند با رعایت سرعت مطمئنه و جوانب احتیاط در جاده‌ها تردد کنند .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، برای خرید ، نصب و راه‌اندازی دوربین‌های تصویربرداری ثابت و ثبت تخلفات جاده‌ای توام با خرید و راه اندازی دستگاه‌های ...

    |

    مردم ، رانندگان و صاحبان کالا و بار می‌توانند هرگونه شکایات خود را از طریق سامانه ۱۴۱ جهت رسیدگی به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان اطلاع دهند تا در کمیسیون‌های مربوطه با متخلفان برخوردهای قانونی لازم انجام شود .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت : ۹۰ درصد تخلفات رانندگی در تیرماه سال ...

    |

    علاوه بر بازدید از مجتمع‌ها ، مسافران و کاربران جاده‌ای هم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و رعایت نکردن مقررات بهداشتی از سوی این مراکز ، موضوع را از طریق ارسال پیامک به شماره ۳۰۰۰۱۴۱ و یا تماس با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها در میان بگذارند تا در سریع‌ترین زمان به ...

    |

    نظرات کاربران