در حال بارگذاری ...
  • افزایش ۳۲ درصدی تردد مسافر از پایانه های مرزی استان آذربایجان غربی طی پنج ماه نخست سال جاری

    بیشترین تردد مسافری در مرزهای استان همچنان مربوط به مرز رازی است که با تردد بیش از ۵۱۲ هزار نفر ، جایگاه پرترددترین مرز استان را به خود اختصاص داده است و مرزهای بازرگان با ۴۱۵ هزار تردد و تمرچین با ۲۷۵ هزار تردد در رتبه‌های دوم و سوم قرار گرفته اند .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از افزایش چشمگیر تردد در پایانه های مرزی استان در پنج ماهه اول سال جاری خبر داد .

    جابر اکبرپور از افزایش ۳۲ درصدی تردد مسافر از پایانه‌های مرزی استان طی پنج ماه نخست از سال جاری خبر داد و افزود : عبور و مرور مسافر در مرزهای پنجگانه استان افزایش کم سابقه داشته که تردد نزدیک به یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر از پنج مرز استان (رازی ، بازرگان ، سرو ، تمرچین ، پلدشت) ما حصل افزایش چشمگیر امکانات و دسترسی آسان به مرزهای استان آذربایجان غربی است .

    اکبرپور خاطرنشان کرد : بیشترین تردد مسافری در مرزهای استان همچنان مربوط به مرز رازی است که با تردد بیش از ۵۱۲ هزار نفر ، جایگاه پرترددترین مرز استان را به خود اختصاص داده است و مرزهای بازرگان با ۴۱۵ هزار تردد و تمرچین با ۲۷۵ هزار تردد در رتبه‌های دوم و سوم قرار گرفته اند .

    معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی یادآور شد : یکی از اصلی‌ترین دلایل افزایش مسافر از پایانه‌های مرزی استان ، ۲۴ ساعته شدن تردد در پایانه‌های مرز رازی و تمرچین بوده که ضمن کاهش زمان ایستائی مسافرین ، تعداد ترددها نیز بیشتر شده است .




    مطالب مرتبط

    گشت کنترل و نظارت بر تردد زائران پیاده و کنترل نظارت بر تردد بیش از ۳ هزار ناوگان مسافری در پایانه امام رضا(ع) و محورهای حوزه استحفاظی از جمله فعالیت های اداره ایمنی و ترافیک خراسان رضوی در دهه پایانی صفر بوده است .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، رئیس اداره حمل و نقل کالا اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با اشاره به گذشت بیش از یک ماه از اجرای مرحله دوم حذف ...

    |

    به منظور اثرگذاری بیشتر در اجرای برنامه ها ، جلسات انجمن خیرین راه و ترابری و جمعیت طرفداران ایمنی راه ها در استان ها برگزار شده و اعضای کمیسیون ایمنی راه‌های استان هم حضور و مشارکت داشته باشند .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ همزمان با روزهای پایانی تعطیلات تابستانی و آغاز بازگشایی مراکز دانشگاهی و پیش‌بینی افزایش تقاضای جابجایی با ناوگان ...

    |

    امیدواریم با انجام صحیح معاینه فنی خودروها و کنترل سلامت فنی آنها گام موثری در افزایش ایمنی سفرهای جاده‌ای و کاهش آلودگی‌های زیست محیطی برداریم .

    |

    نظرات کاربران